2017. május 20., szombat

Tegnap megejtettem életem első gyantázást, és nem volt rossz. Az egyetlen gáz a disznóra hízott testem, amit szívesen takargattam volna, de hát nem lehetett. Nem sima gyanta volt, hanem az a cukros izé, amit magyarul nem is tudom, hogy hívnak, és alig fájt, vagy inkább kevésbé, mint amire számítottam, teljesen kibírható. Bár kicsit hazudtam, mert egyedül megpróbálkoztam vele, de nem ment valami jól, elszúrtam sok-sok órát,  mindenhol csíkok hevertek, és már agyfaszt kaptam, ahogy lerántom, fáj mint állat, és a szőr meg ottmarad, most érett meg ennyi idős koromban az elhatározás: csinálja meg más. :D

6 megjegyzés:

  1. én szoktam magamnak is gyantázni és hát a legbénább kozmetikus is fájdalommentesebben csinálja, úgyhogy mindig drukkolok magamnak, hogy ne felejtsek el bejelentkezni és ne kelljen magamnak csinálni. Ráadásul én csak a lábamat és a hónaljamat tudom leszedni. És hát kicsit tovább tart csak a lábamat legyantázni, mint a kozmetikusnak a láb, fazon, hónalj + szemöldökszedés.

    Szerintem itthon is cukros izé, úgyhogy cukorgyanta.

    VálaszTörlés
  2. Én nem is látnám minden részemet :D A hónaljjal még várok pár alkalmat, de azt is szeretném majd. Na igen, a fazon...azt nem tudom pontosan hogyan megy, én nagyon szégyenlős vagyok, de egy ideje már nagyon "fájok" a borotvától, lehet elszánom magam arra is, bár nekem már a tegnapi belső comb rész is nagyon intim volt..

    Cukorgyanta, valóban, ha használnám a fejem, ugye. :D

    Neked mennyi ideig marad szép/vállalható?

    VálaszTörlés
  3. Hát, én sem látom, azért tart olyan sokáig, ha magamnak gyantázom :DDD Bizarrabbnál bizarrabb pozíciókban gyantázom például a combom hátulját és mindig eszembe jut közben, hogy ha nem jógáznék meg gerinctréningeznék, el sem érném szerintem :D

    Nekem nem sokáig marad full sima, mondjuk egy hét, utána elkezd kinőni. De négy hetente gyantáztatok ideális esetben. Mert egy hét után elkezd nyaffadtkodni kifelé a köcsög szőr, de teljesen újragyantázni nincs értelme korábban. Az utolsó hét már mindig hosszúnadrágos.

    De az én apukám David Hasselhoff típusú, úgyhogy erőteljesen "mediterrán szépség" vagyok, ami a szőreimet illeti. Cserébe 20 éve gyantázok már, úgyhogy kicsit lájtosabb a látvány talán.

    Én a borotvától teljesen kivagyok, nagyon durván kipattogzom, bármivel kenem, bármilyen borotvával csinálom, úgyhogy azt mindig csak végszükség esetén használom. Meg hát a hónaljamnál elég ronda, ha csak borotválom, mert akkor mindig marad egy sötét árnyék, mint a Dalton fívérek arcán a Lucky Luke-ban. Éljen-éljen a hófehér, vékony bőr és koromfekete szőr együtt :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ahogy megfogalmazod, szétröhögtem magam. :D

      Tegnap már észrevettem, h jönnek elő a kis dögök. Mondjuk én is tudom, meg a csaj is mondta, aki csinálta, h tele van a bőröm alatt szőrrel, nekem fele ide nő a fele meg oda.. :/ Mondta h peeling ezerrel, és akkor nem nő. Azt hittem sógornőmtől kaptam ajiba olyan kesztyűt, erre kiderül, csak masszírozós, még azt is be kell szereznem.

      Törlés
  4. A hónalj annyira kicsi terület, hogy mire elkezdenéĺ azon gondolkodni, hogy fáj, már kész is. Sokkal jobb, mint mondjuk egy vádligyanta. És ha gyantáztatod, egyre kevésbé fáj. Hátránya, hogy meg kell várni, míg megnő, mert ha "közbeborotválsz", akkor csíp meg fáj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelenleg kinézem magamból, hogy arra is rámegyek. :D

      Törlés