2015. december 2., szerda

Jól lemaradtam minden téren a blogokkal: nem is írtam, csak keveset olvastam. Ígérem, összeszedem magam.

Voltam otthon, kaptam sok szeretetet, egészen váratlan helyekről is, jók ezek az egyhetes fellépések, könnyebb sikert elérni. Intéztem sok-sok mindent az esküvővel kapcsolatban is.

Az egyik legfontosabb az orvos volt, és képzeljétek, jókat mondott, a pajzsmirigy bogyót nem emelte, az inzulinrezisztencia is tetszett neki, bár az ő szavaival élve túl feszes még, ezért rádobott egy felet, de azzal már rendben kell legyen, vagyis már most is jó, csak nagyobb mozgástér kell neki, vagy valami ehhez hasonló. 

Azóta már volt két nagyobb rosszullétem, de nem hinném, hogy a megemelt gyógyszeradagra foghatnám, csak a saját saram volt, rosszul ettem. Van most egy kis visszaesésem, mert nagyon megszállt a csokizabálhatnék. :/ Sajnos nehezemre esik nem enni belőle, meg mikulás, adventi naptár, karácsony, tudjátok. 

A kenyereket sütögetem változatlanul. M hiányolta is mikor nem voltam itthon, panaszolta, hogy már elfogyott, és boltit kellett vennie. De azt hiszem jól csinálom ezt a dolgot, az étkezést legalábbis, tornából rádobhatnék még jó pár lapáttal, mert májusra se ártana kinézni valahogy. 

Most megyek, kutakodok még mit főzzek holnap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése