2016. október 24., hétfő

A vállam alakul már, másfél hét után már ideje is van. M a hétvégét azzal töltötte, hogy próbálta kimasszírozni a görcseimet, és kenegette a céges sanitól a térdére kapott krémmel a fél hátamat. Kicsit lesokkolódott szombaton, amikor szó szerint ő húzott ki az ágyból, nem volt itt és nem látta mit össze nem szenvedek vele. A vállamból kiindulva lezúzott a rossz csigolyáimig, ott is begörcsölt, biztos, ami biztos, és a hátam negyedére át is terjedt. Nem tudom a kis butaságom jele-e, de nagyjából szombatra lett világos, hogy ezek egyáltalán görcsök. Becsípődött, vagy mit tudom én. Kínai masszírozós fiú szerint megfázott, bár ezt még szerdán mondta, mielőtt csütörtökön csak komoly ordítások, és egy felfordult bogár mozgásával tudtam nagy sokára kikeveredni az ágyból, egyszóval megduplázódott minden.

Tegnap M kitartó nyomkodása és kenegetése hatására visszaköltözött az egész a vállamba, de egész nap nem engedett ki. Úgy tartottam magam, mint Quasimodo kb., felhúzott vállakkal. :( Reggelre meg eljutottam odáig, hogy nem ordítottam fel az ágyból kászálódásnál, szerintem javulok. Barátnőm szerint idegi alapon van majdnem az egész, ő nem látott, csak ismer. Mindenféléket fogadkoztam, ha elmúlik, szabadon számon kérhető: tornázok rendszeresen, amivel levezetem a stresszes agyalásomat, és nem hagyom idáig fajulni még egyszer. Nem mondom, hogy halálfélelmem volt, inkább csak a mi van, ha nem tudok holnap felkelni már érzés, de azért beijedtem ezen is. Van szerdán még egy masszázsom, amikor M Franciaországba utazik két és fél napra, szerinte ez már az utolsó utak egyike, én még nem hiszem, esetleg egy hónap múlva.

Kérdés: Aki járt pszichóhoz, van jelentősége a doki nemének, illetve kinek mi a jobb; és egy tizes per óra mennyire reális? A tanácsotokra körbenéztem skype terápia ügyében, mert nem zárkózom el, ma este fel is vetem a férjemnek (még mindig szoktatom magam a szóhoz), ha egyszer végre hazaér.

10 megjegyzés:

  1. szia, az elozohoz kommenteltem, 7-8e-ert is lehet mar talalni. A nem kerdesrol nincs igazan velemyem

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Nem annyira szempont, hogy a lehető legolcsóbb legyen, csak érdekelt, h ez a 10es merre helyezkedik el. Később még 24ért is találtam, szóval azt hiszem annyira nem rossz.

    VálaszTörlés
  3. Én 2 éve jártam 8-ért. Sztem 10 körül reális.
    Érdekes kérdés, hogy a nem számít-e; sztem nem. Az a lényeg, hogy őszinte tudj lenni vele, és ne szégyelld magad, hanem mindent önts ki neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem, hogy szégyellném magam, mindent el akarok mondani neki, ami a lelkemet nyomja, és másoknak nem tudok, vagy nem lehet elmondani.

      Törlés
  4. Ha mar tema (elnezest Annunciata, hogy itt): ti hogy kerestek pszichològust? Neten kvazi random modon, ismeros ajanlasa alapjan? Illik telefonon megkerdezni, hogy mennyibe kerul? A pszichiater dragabb, ugye? Azon kivul, hogy irhat gyogyszert, es orvos, jobban megeri? Vagy jobb eloszor pszichologushoz fordulni, aki ha indokolt, tovabbkuld pszichiaterhez? Nem rohognek ki, ha objektive nem tragikus problemakkal keresem meg oket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy belekarattyolok... Én annak idején csak rágugliztam, kiválasztottam az első szimpatikusat, és ennyi. Nem bántam meg. Szerintem érdemes előbb hozzá menni, és ha ő úgy látja, pszichiáter kell, fog szólni. Ha jó pszichológus, eszébe sem fog jutni, hogy kiröhögjön, mert tudja, hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb, még ha kívülről nem is tűnik olyan hatalmasnak. Ettől függetlenül nekem hatalmas megkönnyebbülés volt, amikor azt mondta a nő az egyik beszélgetés során, hogy higgyem el, nagyon sokan szenvednek azzal, amivel én, a saját páciensei közül sem egy ember, de nem is kettő. Részleteket nem mondott, mert nem is mondhatott, de már a tudat, hogy más is átéli azt, amit én, sokat segített abban, hogy kimásszak a gödörből. Szóval ha úgy érzed, segítene beszélni a problémáidról valaki idegennel, de szakértővel, akkor mindenképp érdemes pszichológushoz fordulni. (Szerintem egyébként nagyon jó lenne, ha minden munkahelyen lenne pszichológus, és oda lehetne menni hozzá "csak úgy" -bárkinek és mindenkinek nagyon jót tudna tenni.)

      Törlés
    2. Én most egyszerűen beírtam a keresőbe, és szimpatikus arcot kerestem. Találtam egyet, ő 10es, 3 egyben meg 25. Skype-on. Vagyis ott is. Még gondolkodom. Akiket én találtam, ott egyszerűen fel voltak tüntetve az árak a honlapon, korrekt. Nem hinném, h bárkit kiröhögnek, szerintem az egész terápia arra való, hogy segítsen megoldani a te gondjaidat, amit egyedül nem tudsz. A gond a tiéd, akármekkora is,ő segíteni van ott.

      Törlés
  5. Annunziata, lehet neked irni?lehet, hogy tudnek javasolni skype-os pszichot, ha erdekel. Kriszti: en pl. ajanlas alapjan, de nem mindenki valik be mindenkinek, akkor sem, ha szuper szakmailag, emberileg, kell a chemistry..vagyis a terapias bizalom, terapias szovetseg, az meg csak kiprobalas utan dol el, hogy felepitheto-e. es persze, koteles tajekoztatni, mennyibe kerul. nekem jo tapasztalataim vannak, librarycat2012 kukac gmail pont com
    a cimem es szivesen irok rola tobbet, ha barkit erdekel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, legörgetsz a blog aljára, ott rejtegetem az emailcímemet. :D

      Érdekel, nagyon is. Ja most látom elküldted a címed, írok is mindjárt.

      Törlés