2017. február 4., szombat

Nem tudom az agyam melyik része találta ki, hogy nekem ma feltétlenül lasagne-t kell csinálni, először életemben. Csak egy laza 2,5 órát szórakoztam el mire sütőbe került. Iszonyú lassú vagyok, ha elsőre főzök/sütök valamit. Annyi mindent akartam ma még csinálni, de ez már nem fog összejönni. 

Ma este is szülinapra megyünk, ebben az évben hirtelen lett társasági életünk. Keresnek, elhívnak, barátkozunk. Mi van itt?! Nem akarom elkiabálni, mert nagyon gyorsan minden visszaállhat a régi kerékvágásba, de azért reménykedjünk. 

Ez az egy hónap megmutatta, hogy a berögzült, rettenetesen rossz napi szokásaimat is felül tudom írni, erőlködnöm kell, és szigorúnak lenni, de jobb lesz. Már most is jó, de a sarkamra kell állnom, és felkelni, menni és tenni. Sajna a kurzusnak vége, valószínűleg megyek majd még, csak ki kell találnom az időt, amikor ott is tudok lenni. Hihetetlen mennyi mindent nem tudok még, és közben mégis jó vagyok már (ezt azért én is tudom, más kérdés, hogy a tudásommal a legkevésbé sem vagyok elégedett); a tanárnővel hatalmas szerencsénk volt, látszott, hogy át akarja adni nekünk a tudását, és élvezi az egészet.

Ti hogy éritek el saját magatoknál, hogy mindenre sor kerüljön, amit el kell intézni? Én egyáltalán nem tudom beosztani az időmet, pedig elvileg annyi van mint a tenger. És mégis. Annyi ötletem van, és most olyan sok jó érzés van bennem, nem akarom, hogy elmúljon.

3 megjegyzés:

  1. Nálam egyszerűen az van, hogy tudom, hogy addig fog nyomasztani, amíg meg nem csinálom. Egy kicsit kerregek rajta, aztán veszek egy nagy levegőt, és nekiállok. Ha már elindultam/telefonáltam/időpont van, akkor csinálom. :)

    VálaszTörlés
  2. Én eddig évekig egy kis füzetbe vezettem a napi teendőket, jó érzés kihúzni, rossz érzés, ha át kell írnom következő napra. Idén ez kiegészült egy Bullet Journallal is, abban vannak napi/heti/havi feladatok is, tervek, költségek, menütervező, bevásárlólista, stb, és ez segít átlátni mindent és jobban beosztani az időmet és a pénzt is (a megtervezéséhez rá kellett szánnom az időt, de most már csak napi max 5 percet kell vele eltöltenem és nekem ez segít).

    VálaszTörlés
  3. Én is ilyen vagyok, hogy mindent eltervezek, aztán kb. a 10%-át sikerül megcsinálni, mert elég kényelmes a tempóm meg hát halogatok is... :D

    VálaszTörlés