2017. január 27., péntek

Amióta "suliba" járok rettenetesen ki van száradva a kezem, az arcom is helyenként. Annyira, hogy már-már kételkedem a zsíros bőrömben. Ez valami vitaminhiány? Vagy ilyen, ha az emberlánya kiteszi a lábát a téli levegőre?

Azt érzem ezerrel fejlődök kár hogy már a jövő héten vége az egésznek. Persze mehetnék még következő fokozatra is, de ez most nem jön össze a különböző programok, időpontok miatt, legalábbis nem egyből. M nagyon örül nekem, olyan édes. Az életminőségem az egekbe ugrott, és sokkal jobban ki tudom mutatni a szeretetemet is iránta, már majdnem olyan mértékben, mint ahogy érdemelné. Meglátjuk mi marad belőlem utána. Egy barátot már szereztem, azt hiszem, és feléledt bennem a vágy a nyelvtanulásra is. :) Jó dolgok ezek. :)

10 megjegyzés:

  1. Annyira jó ezt olvasni! Csak így tovább <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ezt olvasni, maradjon mindig így! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamst ismerve nyilván nem marad így, sajnos, de próbálkozom. :))

      Törlés
  3. Csatlakozom, jó olvasni, hogy ilyen jót tett neked ez az egész!így tovább! :)

    VálaszTörlés
  4. Úgy örülök neki :) Egyet sajnálok, hogy nem kezdted hamarabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :* Azt ên is sajnálpm, habár egyébként is mindenben későn kezdő vagyok.

      Törlés
    2. oh, en pl most tanulok vezetni es mindjart 40 vagyok. neha kesergek ezen es tok benanak erzem magam, de jobb strategia elore tekinteni es orulni minden pici lepesnek ;) szoval hajra!!

      Törlés
    3. Vezetni én is későn tanultam meg, nem igazán érzem, hogy volt értelme, mert alig szoktam. Ez a "ha részeg az embör az asszony vezet" van nagyjából. De a tömegközlekedés is elég jó itt, sokszor nem is kell. Kíváncsi vagyok hogy éled meg, majd írjál. :)

      Törlés