2017. január 3., kedd

Boldog új évet kívánok mindenkinek! 

Gondoltam újra kinyitok, ha már többen is és többször is kérdeztétek, aggódtatok, merre járok, nem is vártam ilyesmit, megmelengettétek a szívemet. Nem történt semmi különös, csak a még mélyebbnél is mélyebbre mentem, és ezt már nem tudtam szavakba önteni. Nem is akartam, mindig csak a panasz, én is untam már a saját vergődésemet.

Természetesen írtam egy jó hosszú listát, fogadalmaknak is nevezhetjük, vagy inkább a régóta halogatott nagyobb elintéznivalók halmaza, vagy minden együtt. Ilyenek is szerepelnek rajta, hogy rendesen egyek, és betartsam a diétát, de a házasságkötésünk bejelentése is ott figyel.

Mi lehetne jobb a tiszta lap elvére, mint egy új év, ami ráadásul hétfővel is indít? :) Közhely közhely hátán. 

19 megjegyzés:

  1. Bekes es derus uj esztendot kivanok neked!
    Ugy busultam, h hirtelen bezartal, gondoltam, meghivossa tetted a blogot, es en sajnos nem irtam le az emailcimedet, s igy tobbet soha semmit nem fogok tudni rolad.
    Jo, h ujra vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked is! :)

      Csak visszavonultam kicsit. Nem akartam tovább nyavalyogni. Meg akartam várni, h jobban legyek, és rá akartam jönni, hogy akarok-e írni, és hiányzik-e a blog. Ha meghívóra váltok előtte mindenképpen adok lehetőséget kérni. :)

      Igyekszem jó dolgokról írni. :)

      Törlés
  2. Boldog új évet! Örülök, hogy visszatértél :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet :)
    Örvendek,hogy kinyítottál és hogy jobban vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neked is! :)

      Meglátjuk meddig megy ez így. Írni megpróbálok többet, az szokott segíteni!

      Törlés
  4. Juhéééé és boldog új évet! :)( A visszatérésnek örülök, nem annak, hogy nagyon mélyre kerültél.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami egészen hihetetlen, hogy így örülsz/örültök nekem! :) Neked is BÚÉK! :)

      Törlés
  5. Örülök,hogy visszatertel és nagyon boldog új évet kívánok! (gyorgyi1987)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és köszönöm! :) Neked is boldog új évet! :)

      Törlés
  6. Hello, de jóóó, hogy újra itt!!!
    És jobb lesz, hidd el! <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök neki, hogy újra kinyitottál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! :D Köszönöm az aggódást/érdeklődést! :)

      Törlés
  8. Nagyon örülök, hogy újra itt vagy!!!! Hiányoztál! Ölelés!

    VálaszTörlés
  9. Úgy látszik, hogy ez az új év mindenkinek meghozta az ichletet. :) Üdv újra itt! :)

    VálaszTörlés