2018. október 16., kedd

Szeretném lejegyezni, hogy a múlt hét minden napján elégedett voltam magammal. Voltak apró kis győzelmeim, magamhoz mérten nagyon aktív vagyok, szeretném azt hinni nem csak a helyrebillent hormon-háztartásom az oka (megjött ugyanis, és igazi), hanem valami más is, mondjuk én. Kitűztem feladatokat, megoldottam ezeket; olyan dolgokat is elintéztem amit korábban nem mertem: elmentem hormon-vérvételre. Kikérdeztem a lányt a vizsgálatom eredményéről, és képzeljétek: minden rendben van, a rákszűrés "nagyon szép", ahogy ő mondta. Halványan átfutott azért az agyamon, mi van ha nem ez az eredmény mutatja a valóságot, hanem az otthoni, de gyorsan elhessegettem a gondolatot. Kiderítettem, hogyan egyem a barátcserjét, el is kezdtem, kíváncsi vagyok lesz-e eredménye.

Vagy mindent vagy semmit alapon (nálam így működik) még ugyanezen a napon egy kis városban kóborlás után elmentem egy duolingos találkozóra is. Az angolhoz nem voltam elég bátor, inkább a németet választottam, és egy teljesen pozitív élménnyel gazdagodtam: hallgattam vagy 5-6  akcentust, beszéltem egy csomó emberrel, testközelből láttam miért olyan színes Hamburg (Az egyik itteni jelmondat: Hamburg ist bunt).

Elkezdtem módszeresen kitakarítani, haladok sorban, a lakás nem lesz szebb, vagy kevésbé lelakott, de talán megtalálok egy rendszert végre, amire nagy szükségem van minden téren. 

Lelkesen angolozok is, sajnos beszélni nem nagyon tudok, németül jönnek a mondatok, a kiejtésem borzalmas (M sose érti mit akarok :D),  de passzívan kifejezetten jó vagyok. :) Most érett meg bennem az elhatározás, vagy fogtam fel végre mennyire fontos is ez a nyelv, és már nem ellenkezem, nem idegesít; elkezdett érdekelni és próbálom aktívba fordítani azt a nem is olyan keveset ami már régóta a részem, de valahogy nem sikerült egy rendszert építeni belőle. (Valahogy mindig a/egy rendszer szükségességénél kötök ki.)

Egyébként meg olyan mintha minden érzékem egyszerre csak bekapcsolt volna: jobban látok, jobban hallok, jobban érzek illatokat, érzéseket. Kinyílt a világ, a város, a szemeim. Az élet mégis csak szép. Fent vagyok, de ki tudja meddig. 

32 megjegyzés:

  1. Tartson örökké! Drukkolok. 💛

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell pesszimistának se lennem, hogy tudjam nem fog, de most jó. :) köszi :)

      Törlés
  2. szólj, ha szeretnél skype-os, beszélgetős angolórákat, épp tanítvány-keresőben vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Erre már én is gondoltam, de még nem vagyok elég bátor hozzá, plusz most spórolással is próbàlkozom.
      De előbb-utóbb el fogok jutni ide is remélem. :)

      Törlés
  3. Hajrá, jó ezt olvasni! (A barátcserje kifejezetten szuper ötlet.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm! :)

      Írni is jó! :D A barátcserjétől mindenféléket remélek most, meglátjuk.

      Törlés
  4. Nagyon eltűntél. Jól vagy, mi a helyzet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól vagyok, megvagyok, köszönöm, hogy kérdezed. :)
      Valahogy most kicsit elképzelhetetlen az írás, de úgyis visszatérek, mint mindig. :)

      Törlés
    2. Örülök, és várunk vissza. ☺️

      Törlés
  5. Boldog, békés karácsonyt kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Én is boldog karácsonyt kívánok neked! 🎄🎁🎈😊

      Törlés
  6. remélem még mindig minden ugyanilyen jó! (vagy jobb)

    VálaszTörlés
  7. Csatlakoznék ac-hez. Valamikor nem tévedsz vissza ide? 😊

    VálaszTörlés
  8. már fél éve nem írtál, mi újság?

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, hogy kerestek, tényleg eléggé eltűntem. Valamiért nem tudok kommentelni a telefonomról (laptopot meg kb. egy héten egyszer láttam az utóbbi időben), nem tudom miért. Hamarosan megírok mindent, ígérem. :)

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Igen, igen. Kb.már a fél életem megírásával tartozom. A blogodat viszont nem tudom olvasni.. :(

      Törlés
    2. Egy picit bezártam, csak azért. Ha nem is a fél életed beszámolója, de egy életjel azért jó volna :)

      Törlés
  11. Egy évfordulós írás? Léccilécci😊

    VálaszTörlés