2013. február 21., csütörtök

#12

Utálom, ha nem tudok éjszaka aludni. Próbálkozom, forgolódok, majd feladom és megnézek 10 különböző sorozatrészt. Van miből válogatni, tele a laptopon, legalább 35 különböző sorozatot nézek, szeretném hinni, hogy a legkülönbözőbb műfajokban. A tegnap éjszakai-hajnali-reggeli-délelőtti menü: The Following, Pretty Little Liars, 2 Broke Girls, Greys Anatomy, Homeland, Parade's End. Az utóbbihoz nem sok kellett, hogy egyben ledaráljam mind az 5 részét. Nagyon szeretem az angolokat, ahogy sorozatot "csinálnak". Új kedvenc a Ripper Street, remélem folytatják még. 

9 óra körül sikerült is elaludnom.. fél 2ig.. nagyon nem szeretem ezt, egész nap olyan vagyok, mint  akit fejbe vágtak, semmihez sincs kedvem, esz a depi belülről, lusta(?) vagyok bármit is megcsinálni, és se erőm, se kedvem nincs akármit is csinálni. Tanulni, tornázni, vagy egyszerűen csak kimenni.. De nem.

Holnap egyedül kell eljussak a stadionhoz. Focimeccsre megyünk ugyanis, de az, akit még nem döntöttem el hogyan nevezzek, munkából jön a másik irányból, szóval ott találkozunk. Remélem nem veszek el.. megint. Persze nem volt az igazi elveszés, csak a buszról rossz helyen szálltam le, és kissé csodálkoztam, hogy nem volt a  megálló mellett egy U-Bahn megálló. Arra emlékeztem csak, h SCH-val kezdődik a megálló neve, nos mint kiderült abból 3 is van. :) De megoldottam. 
A földalattin (nem vagyok biztos benne, mi a pontos megfelelője magyarul) meg csak követnem kell a sálas embereket. Hihetetlen sokan vannak mindig, és nagyon látványos, hangos, alkalmanként kissé ijesztő is. Igen, szeretem a focit. De hát ez német foci, egészen más a hangulata, minden.

Aludnom kellene.. mint egy ember.. mint egy normális ember... éjjel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése