2013. április 3., szerda

Hol van az a nyár...

...pontosabban a gyermekkori összes évszak, amikor csak úgy faltam a könyveket? 
Ma már örülök, ha egy Agatha Christiet elolvasok egy hét alatt, sőt az még egész gyors is.

Akkoriban fél év alatt kétszer is elolvastam pl. az Elfújta a szelet. '95 novemberben, és '96 júniusban. Először 4 (!!!), másodszor 6 napra volt szükségem 1176 oldalra 13-14 évesen. 

Őrzöm a régi olvasónaplómat, onnan vagyok ennyire okos számokból. Az első könyvet 1993 szeptemberben olvastam, ami rögzítésre is került itt. 

Ebből az időből van egy kép előttem. Hasalok a könyvvel anyuék ágyán, és olvasok, közben simogatom a Tesóm hasát, aki mellettem fekszik, és egy hónappal korábban született. (Idősebb vagyok 11 évvel, de ezt mára már egyáltalán nem lehet észrevenni.)  

A könyv pedig egy delfines könyv volt, Astrid Lingrentől A rabló lánya. :)

Az utolsó bejegyzés szerint 2010 júliusban Mihail Solohovtól A csendes Dont olvastam.

Azóta nyitottam egy új füzetet, de nem igazán növekszik a lista. Szomorú.

Ma már el se hiszem, hogy régen éjjel-nappal csak olvastam. Anyukám mindig szidott érte, hogy nem csinálok semmit. Igényem lenne még rá, de az agyam már nem működik úgy ahogy régen. Csak 30 múltam az istenért.. :O

Minél jobban tanulnom kéne, annál inkább "rendes" könyvek után vágyakozom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése