2014. november 27., csütörtök

Hogy szoktatok feldíszíteni egy lakást karácsonyra? 

Én még soha nem csináltam. Hiányzik belőlem mindenféle vágy a dekorálásra, ez tény, és még soha nem is volt saját helyem. Most is csak vándorlunk majd egyik szülőtől a másikig, de az érzést még előtte szeretném előidézni valahogy.

Nem elhanyagolható az sem, hogy meglátogatnak a szüleim (!!! vegyük észre mekkora dolog ez, ha azt írtam korábban, el se tudom képzelni, hogy ez megtörténjen) december közepén, és azon kívül, hogy eredménytelenül kitakarítom a lakást (úgyis azzal lesznek elfoglalva, hogy "széjjeség" van, és kosz), arra gondoltam, hogy egy kis ünnepi hangulatot is teremtek.

Első lépés: vettünk egy rénszarvast, aki téli ruhában veszít a tükör előtt. Rendkívül szellemes módon Rémynek kereszteltem, meglepő, de a kölykök körbeállták, megszaglászták, és békén hagyták. 

Második lépés: ...

Per pillanat itt tartok. Ja, és van szaloncukrunk, amit otthonról hoztam magammal, és a szüleinek szánom az ajándékokhoz csomagolva. Tavaly már kaptak, és nagy sikert aratott. Bár édességgel rosszat nem is tehetek. :) Kérdés, hogy marad-e addig. Ha jól meggondolom, van még egy köröm az édességboltban otthon. Most is tele volt a bőröndöm Túró Rudival, szaloncukorral. :)

De tegnap ráerősítettem a karácsonyi outfitre. Ezt legalább nem tudom kihízni:


1 megjegyzés: