2018. június 14., csütörtök

Nem sikerült végül, de nem is nagyon volt miből sikerülni.  Jól esett viszont sorstársakkal találkozni és beszélgetni, realizálni mennyire nem vagyok  egyedül. Csak viszonyításként: tízen egyest kaptunk, egy nem jött el a tizenhatból. Álltunk ott többen is tanácstalanul, most mi lesz.  Nem csak egy vizsgánk van. Ez  nincs meg, de akkor van értelme a többinek még egyáltalán?
A temetés-vizsga problémakörre azt találtam ki, hogy közvetlenül a dékánnak írtam. Kértem, elmondtam mi van. Várok. 

Azt remélem megértitek ha azt mondom, nem opció nem menni a temetésre.  Nem tudnék úgy élni utána most úgy érzem.

Azt nem meséltem azt hiszem, hogy erről az egészről a csalàdom nem is tud.  Valahol 2014 környékén azt mondtam nem bírom tovább, így is volt, ráhagytam. Utána mégis jelentkezgettem, de komolyabb eredmény/szándék nélkül. Leépülni emllett is sikerült lelkileg, így jutottam el a pszímhez, aki segített sokat, sőt egy vizsgát is összehoztunk. Most viszont újra ugyanabban a korábbi állapotomban lebegek, kétségtelenül a vizsga és annak minden hozadéka 
(tanulás, sikertelenség) idézi ezt elő.  Nem sokat segített a titkolózás sem, de mégis Mama halála nyomta meg az egészet igazán. Nyilván a betegségem is inkább csak tünet, bár tény, hogy nem oldja a problémát ha idegeskedek, mert fulladok, brutálisan ver a szívem, még jobban fulladok és így tovább körbe-körbe. 

Olyan jó most írni tudni erről. Várok. Közben lassan mégis megtanulok telefonról gépelni. 

5 megjegyzés:

  1. Én nemcsak a vizsgára értettem a drukkolást, hanem úgy általánosságban is, hogy jobban legyél (és van egy olyan gyanúm, hogy a többiek is).

    VálaszTörlés
  2. Na most hülyének érzem magam... ez is a hiperszuper vizsgás érzékenységem miatt van. Vagy mert M mond mindig ilyenek h meglesz az, tanuljál egy nappal előtte ja, mikor vagyok teljesen összeomolva a padlón és úgy érzem mintha nem látna engem. Ehhez vagyok szokva..

    Akkor köszönöm mindenkinek a mindenféle értelemben vett drukkolást. ♡

    VálaszTörlés
  3. Minden ertelemben, altalanossagban es vizsga tekinteteben is folytatjuk a drukkolast. :-)
    M-t nem ismerem, csak innen, de az sajat tapasztalat, hogy aki nincs benne, nem erti, es teljesen eszkoztelen abban, hogy miben tudna segiteni. Hogy vizsga elott, vagy csak folyamataban is, a 'ne izgulj, ne gorcsolj, masok is megcsinaltak mar' nemhogy nem segit, de esetenkent meg melyebbre taszit. Ugyanakkor en se talalom a megfelelo modszert, hogy mi lenne az, ami akar sajat magamnak, akar mas, veled/velem hasonlo helyzetben levoknek tenyleges segitseget tudna nyujtani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem megtalálod a módszeredet mégis, és sikeresen befejezed. :)

      Törlés