2018. augusztus 2., csütörtök

Azóta megsütöttem a kuglófot kétszer is, és átalakított recept létére tök finom és szaftos lett, semmi szárazság. Már majdnem büszke voltam magamra, kicsit talán tényleg, mert a második adagot a barátaink búcsúbulijára (:( ) vittem, és tök gyorsan eltűnt az egész nem kicsi doboznyi.

Nagyon halad az idő, elértem rémisztően gyorsan a már csak 30 nap van hátra részhez, és úgy érzem sehol se tartok, cseszem csak el a napot. Pénteken végre voltam az egyetemi könyvtárban is, biciklivel ráadásul, kár hogy 40 perc volt 40 fokban (na jó, csak 35) a teljesen sportolatlan, asztmás, ilyen meleget rettenetesen rosszul viselő testemmel. Most is oda indulok már egy órája, de szédelgek, nem kapok levegőt, és éjszaka bedugultak a füleim, ez új, az egyik még cseng is, nem tudom mihez kezdjek vele.

Kedden eljutottam  babázni is, ott is aludtam, éjszaka jegyzettel nyomultam, mikor anya és a bébi már aludtak. Meg kell zabálni a kölyköt, teljesen összekapcsolódtunk, kiadott egy az anyja szerint új hangot is, azzal kommunikáltunk. Szeretem a kisbabákat, általában ők is engem. A lánynak viszont annyi nehézsége van egy teljesen támogató férj mellett is, hogy újfent meggyőződtem róla, én ezt nem akarom, nem tudnám. A legijesztőbb része az út egy ilyenhez, és most már egy külön félelempolc jár a fejemben az utána résznek is. Állítólag ő egy többemberes baba, és extrém eset, de kérdem én, van olyan h egy kisbabát kényelmesen ellát egy ember? Kétlem. A testem öreg, a gondolataim meg egy 25 évesé, remélem nem az lesz a vége, hogy 46 évesen jutok el agyilag odáig, hogy elkezdek vágyni rá.

Letiltottam magam a könyvekről, 5-6 hever félig olvasva, vagy elkezdve. De majd szeptember 1. után eljön az idejük.

Kezdek kínlódni. Próbálok nekem jó dolgokat is csinálni, hogy ne csak a tanulás legyen, de attól félek nem teszek eleget, elszúrom ezt is. Tekereg a spirál, csak nehogy engem is behúzzon ahogy eddig mindig.

13 megjegyzés:

  1. Van. Nem minden baba problémás, sőt. Nyugi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok ideges. Még nem merem kijelenteni mindig, hogy nem akarok. Az enyém problémás lenne, én is az voltam, állítólag van összefüggés.

      Kicsit olyan nekem mintha a babák a felgyorsult világhoz igazodnának, és ők is felpörögtel volna.

      Egy napot nem tudok magamnak se megszervezni..egyszerűen csak nem látom a képességet erre magamban, összefoglalva ennyi talán.

      Törlés
    2. Lehet, ezt te tudod. De a felpörfés nem igaz, én kisfiam totál nyugis, szemlélődős típusú

      Törlés
    3. Én ezeket csak az alapján írtam, akiket ismerek, vagy látok.

      Törlés
  2. pontokban:
    - megosztanád léccilécci a kuglófrecepted? szívesen kipróbálnám :)
    - amikor vizsgákra készültem, én is mindig így éreztem, hogy nem haladok, nem tudok semmit, sose lesz vége és, hogy bármit sokkal szívesebben csinálnék (még a házimunkát is!), mint a tanulás... kitartás, mindjárt túl leszel rajta!
    - az én gyerekem is totál nyugis, full jógyerek! néha ütközünk csak, de annyi kell, hogy mindketten formálódjunk egymáshoz és a világhoz :) van ilyen is szép számmal, ez ne tartson vissza, ha esetleg egyszer úgy döntesz, hogy készen állsz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kuglóf: http://www.mindmegette.hu/pofonegyszeru-kuglof.recept/

      A liszt nálam 120g tk.tönköly, 80g tönköly; tettem bele vaníliás cukrot, és étolajból és tejből 1.5-1.5 deci ment bele az 1 helyett, hogy szaftos legyen, és a tk. tönköly ne szárítsa ki. Eddig kétszer sütöttem meg, szerintem Mind a kétszer bevált. Jaj és a cukor nyírfacukor, azt majdnem elfelejtettem. Ha nem találom elég édesnek, dobok még hozzá kicsit a 25 dekán felül is. Ezt általában is csinálom az átalakított recepteknél. Be szokott jönni. :) De gondolom az eredeti recept alapján is ugyanilyen finom, nem tudom melyik iránt érdeklődsz. :)

      A tanulással az a gond, hogy tényleg nem haladok. Ha csak számszerűsítek, még mindig nagyobb a tételszám a nem láttam oldalon, mint a láttamon, és durván messze járok az álmomban is tudom, ha felráznak szinttől. A jog ilyen álomból felrázós dolgok tömkelege, mert olyan fontos, h akkor is tudni kell.

      Babadolog: túl sok és sokféle gondolatom van ezzel kapcsolatban, magam se tudom, mit akarok, túl sok a kétség, a félelem. Az is alap, hogy lehet-e a sok kis betegségemmel egyáltalán. Majd kibogozzuk egyszer a pszichóval, ha a vizsgáknak vége, remélem.

      Törlés
    2. köszönöm a receptet! mindenképpen kipróbálom nemsokára és beszámolok ;)
      szorítok a vizsgákra! csak nagyon pici jogot kellett tanulnom, de attól is elkapott a remegés, el nem tudom képzelni, milyen lehet CSAK jogot tanulni... tuti fullnehéz...
      a baba dolog mindenkinek magánügye, ha szeretnél, ha nem szeretnél, senki sem szólhat bele :* kívánom, hogy legyen úgy, hogy neked, nektek a legjobb legyen :)

      Törlés
    3. Szívesen! :) Várom, írj mindenképpen, hogy sikerült!

      Törlés
  3. A babadologhoz megnyugtataskepp: velem anyu az elso ket evben egyedul volt, es csak az elso, hasfajos idoszakra emlekszik ugy, hogy durva volt. Ettol persze teny, amit Blueberry irt: akar ugy dontesz, szeretnel, akar ugy, hogy nem, az csak a ti kettotok dolga.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilvan M-mel, csak en is miert nem alszom inkabb :D

      Törlés
    2. Egyszer, ha nagyon benne leszek az írásban, lehet írok egy óriási összefoglalót a témában. :)

      Tök jó, h mindenki így gondolja, és nem küldtök el messzire a hülyeségeimmel. :)

      Törlés
  4. A fiam többemberes, iszonyú durva volt vele az első 2 év. A kiscsaj álomgyerek, minden reggel mosolyogva ébred. Egyébként teljesen mindegy, hogy milyen, a mi gyerekünk és imádjuk, még akkor is, ha mocsok nehéz néha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt értem, meg azt is h két gyerek se egyforma. Én inkább azon dilemmázom, hogy akarjak-e egyáltalán. Ez a fő kérdés- Hogy elbírok-e ennyi nehézséggel,ilyen instabil(már most) idegrendszerrel. Ha nincs meg az elemi vágy erre, hanem csak gondolkozom rajta, próbálom felmérni a látottak alapján a lehetőségeket, magamat méregetem, menne-e, vagy nem, ilyenek.

      Ha megvan, akkor már nincs kérdés nyilván. Szereted, imádod. :)

      Törlés