2017. június 10., szombat

Nem mondhatnám, hogy elégedett vagyok magammal, szart se csináltam a héten, a hétvége nem számít már, mert akkor úgyis ketten vagyunk. Elég gyorsan visszaálltam az itteni létre, egyedül, egy ideig tervezek, majd ezt csinálom, majd azt csinálom, 2 nappal később már nem is tervezek. Nagy "eredményem", hogy kitaláltam mit fogok főzni nagyjából a következő hét végéig, és megsütöttem a legújabb kenyeremet szárított paradicsommal. M ma agyondicsért érte, még szerintem is nagyon finom lett.

2 megjegyzés:

  1. az elég nagy eredmény :) ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kenyér vagy a dicséret? :) Maga a kenyér nem nagy szám, van egy alapreceptem abba teszek magokat, vagy olivát, a szárított paradicsom a legújabb ötlet.

      Jó lenne tudni többet is: kenyereket, zsemlét, kiflit stb

      Törlés