2018. szeptember 13., csütörtök

Nem igazán értek a komoly zenéhez, soha nem is volt lehetőségem zenét tanulni, vagy hangszeren megtanulni játszani. Később meg már később volt, és nem ezen járt az eszem, mert nem így szocializálódtam, szerintem zenei hallásom sincs, nem ismerem a kottát, vagy nem tudok szolmizálni. Még az egyetem alatt egyik kísérletem a "jobb" tanulásra a komolyzene hallgatása volt, ebből az időből van pár cd-m még. 

Ezeket mind előhalásztam most azzal az elhatározással, hogy újra hallgatni is fogom, mert egyszerűen jót tesz. Nem értek hozzá, keveset ismerek szerzővel címmel együtt, de ad nekem valamit, ami egyszerűen csak jó. Nem tudom másként mondani, kapok tőle valami olyan plusz örömöt, amire szükségem van. Most minden apró örömcseppre. Keresem őket.

Ami mindezt újra előhozta bennem az egy sorozat: Mozart in the Jungle. Úgy gondoltam itt az idő a második évadra, mert már az elsőtől is egészen odavoltam. A szimfonikusokról szól New Yorkban, kicsit beleshetünk a a komolyzenészek életébe, és közben szól a zene. ZENE. 

Gael Garcia Bernal az egyik főszereplő, mindenkinek csak ajánlani tudom, nézzétek meg. Engem elvarázsolt. :)

1 megjegyzés: