2015. február 6., péntek

Kedden voltunk operában. Figaro házassága. Életemben először láttam operát, addig maximum csak tévében volt szerencsém egy-két felvételhez. De így egy egész darabot négy felvonással meg minden, még soha nem volt alkalmam a magamévá tenni. 

Azt hiszem elmondhatom, hogy tetszett. Négy felvonás elég hosszú, de nem unatkoztam. Ebben a körben(is) abszolút műveletlen vagyok, hallásom sincs, de újra el kell oda mennem. Ezt érzem most. Balettet akarok látni, meg Toscat, vagy bármit, csak menjünk megint. :)

Előtte elolvastam a tartalmát, hogy ne legyek azért buta az egészhez, de németül ment a felirat is a színpad felett, az is segített, kivéve mikor azt se értettem, de nem volt nagy gond. Szépen felöltöztünk (öltöny+lányruha :D), általánosságban elmondható, hogy a közönség nagy része is így tett, de az az adidas pulcsi mégis elég feltűnő volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése