2015. február 20., péntek

Úgy tűnik vérszemet kaptunk: most rendeltünk jegyeket a We will rock you című musicalre, márciustól itt állomásozik a turné egy hónapig. Cseppet belelkesedtem, mert a múltkor jól elmulasztottuk az Adam Lambert & Queen koncertet, füstölögtem is rajta egy kicsit. Én nem vagyok egy nagy koncertes, de ez a Queen volt, még ha csak a fele is, legalább a dalok.

Most utánanézek mi a története egyáltalán, már a dalokkal megvettek kilóra. :)

Május végén ide is elér a Dirty Dancing, mondanom se kell, arra is fáj kicsit a fogam. 

A közös fogadalmunk erre az évre, hogy mindenféle érdekes dolgot csinálunk, vagy nézünk meg, lehetőleg kulturális vonalon. Eddig szerintem egészen jól sikerült. 
Holnap múzeumba megyünk. :)

2 megjegyzés:

  1. ez tök jó, ilyeneket én is csinálnék M-val, de hát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik. :D

      Az én M-em kapható ilyesmikre, pedig alapból eléggé az autó-foci-sör vonzáskörében lebeg. :D Ez most egy ilyen közös fogadalom is, hogy érdekes dolgokat csináljunk együtt.

      Törlés