2017. július 19., szerda

Az út 1.

Ahhoz képest, hogy egész pénteken az utazásra készülődtem, és csak magammal nem foglalkoztam nyilván (zsíros haj, szőrös láb); M is túltett magán, mert nagyon sok dolgot lehordott az autóba, és egyszerre is kerültünk ágyba fél 1-kor, ami még soha nem történt meg utazás előestéjén, MÉGSE sikerült elindulni csak fél 11-kor. Ezt nyilván lekamuztuk, mert már a kamu 9 óra is borzasztó későn van, de ha meghallották volna a valódit..

Azt hiszem ez volt az eddigi legrosszabb utunk. Egyik dugóból kerültünk a másikba, egyik útépítés következett a másik után,  nem fértünk be (!!!) pihenőhelyekre, olyan arcokkal volt tele minden, hogy világos nappal féltem, valami durva stílusban vezetett mindenki, - egy csoda, hogy nem láttunk balesetet, és sajnos sikerült abszolválnom életem legundorítóbb vécéjét. Majdnem sírtam, hogy ott kellett elintéznem a dolgomat, de már fájtam, mert tovább kellett menni a előtte lévő pihenőnél is, az autók a lehajtón álltak... Képzeljetek el mindent ami egy emberből, és nőből, valamint kisgyerekből kijöhet, az ott hevert egy hatalmas halomban a vécé mellett és már magasabban állt, mint maga a vécé. :(

A kölykök iszonyat cukik voltak, csendben szundikáltak, elfogadták a megváltoztathatatlant, már reménykedtem, talán ezúttal elmarad, de a fiú mégis kitaccsolt, de ügyesen megkímélt minket a nagyobb takarítástól.

A legjobb még a dugók és a vécé után következett, elértünk a határhoz, ahol annyi autót én még életemben nem láttam, ennek következtében egy óriási sorba kellett beállnom a matricáért, ismét olyan arcokkal, hogy jaj. Egy órámba került kereken, mire visszajutottam a kocsihoz. M csak annyit mondott, ne haragudj. Első alkalommal mentem én, ő is azt mondta alig mert kikukkantani a kocsiból, csak pislogtak a kölykökkel, akik együttérzően jók voltak.

Átértünk a határon és újabb útépítések, és kisebb dugók jöttek este 11-kor, hihetetlen. Nagy nehezen csak megérkeztünk háromnegyed egyre, a kölykök jól lesokkolódtak a számukra két új kutyától, elfoglalták helyüket a biztonságos lépcső tetején, és kukkoltak a fokok között.

5 megjegyzés:

  1. Most szombaton utaztatok, vagy korabban? Ausztriaba, vagy masik iranyba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most szombaton Ausztriába. Előtte nap hallottuk, h szünet kezdődött NRW-ben, gondolom az is vastagon belejátszott.

      Északnak viszont sokkal durvàbb volt, ott hosszú-hosszú kilométerekre be volt állva teljes 2-3 sáv, mikor mennyi.

      Törlés
  2. Akartam irni emiatt, hogy batrak vagytok. Bizony, hogy elkezdodott itt s szunet, es mar penteken tele voltak az utak. Szegenykeim jol megszivtatok :((
    Mi mindig ejjel utazunk, gyilkos, de legalabb tulelheto. Vagy vasarnap, amikor legalabb a kamionok nem tarkitjak a sorokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén, nem tudtuk, de ez se változtatott volna sokat, egyéb okoból is ekkor kellett volna utazni.

      Mi mindig szombaton megyünk, eddig nem volt nagyobb gond, ezért a nagy döbbenet. :D
      De cserébe kapunk jó sok napsütést, ami mifelénk hiánycikk. :))

      Törlés
    2. Na nehogy azt hidd, hogy minket elkenyeztet az idojaras a napsutessel. De en mar annak is tudok orulni, ha nincs hideg es nem esik :/

      Törlés