2018. április 18., szerda

Este elmentem moziba. Egyedül. 

Mivel M a héten rettenetesen sok sört iszik Düsseldorfban konferenciázik, igyekszem lefoglalni magam, vagy inkább úgy mondanám igyekszem a felszínen maradni. A pszichológusom szerint kell nekem valami fix, amiért minden héten kimegyek. A kimenni itt szó szerint értendő, alig járok ki a lakásból. Élvezem a madárcsicsergést, a fényt, ha épp nem esik, de szigorúan bentről. 

Csütörtök éjszaka lapozgattam az újságot, és megint beleakadtam a Romy-filmbe. 3 Tage in Quiberon. Pont a régóta nézegetett művészmoziban adják, és kiderült Romy Schneider napot tartanak hétfőn. Az egyik filmje, egy doku és a róla készült új film plusz előtte beszélgetés az életrajzírójával  lesz műsoron. Gyorsan cselekedtem és foglaltam is jegyeket. 

Azt hittem fura lesz, hogy egyedül vagyok valahol, de kifejezetten jó érzés volt. M is megszabadult egy művészfilmtől, amit nem kell megnéznie. :D Most úgy gondolom ezt nem utoljára csináltam, de nyilván nem ez lesz a rendszeres heti eseményem. 

A film maga tetszett, de nem tudom, aki nem a jó értelemben vett megszállottja mint én, mennyire találná érdekesnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése