2018. április 20., péntek

Ha már fájdalmak: 2-3 napja fáj egy ujjpercem is és fogalmam sincs mi történt vele. Ez sajnos a leggyakrabban használt ujjamon van, az író - egérrel klikkelősön, így most igyekszem aktivizálni a középsőt, épp csak minden második szót kell kijavítanom. Az írás (mármint kézzel) épp csak azért lenne fontos mert tanulnék vagy mi a szösz, és nálam az jó sok firkálást jelent mindig, úgy meg nehéz, hogy nem tudom rendesen megfogni a tollat.

De! Meleg van, még nálunk is. Tegnap bicikliztem egy csomót pólóban(!!!), intéztem ezt-azt, és óriási vadalma vigyorral értem haza. Négyszer is tornáztam a héten, és még ma is akarok. A hétvégét még nem látom előre, egyszer legalább jó lenne, de ha ott van M akkor valahogy nem megy. 

Fogytam 3,5 kilót március eleje óta. Valami most bekattant, és megy. Február vége óta eszem nagyon szigorúan és következetesen a gyógyszereimet, és igyekszem amennyire lehet tartani a diétát, de nem méricskélek. Kár, hogy a fogyás még a torna előtt történt, ezért elég röcögős vagyok (nem mintha előtte olyan kemény lett volna a husim), de majd lesz ez jobb is. Sőt meg is jött azóta egyszer, július óta először rendesen, mondom én alakul itt valami. Most azt akarom látni, ha eszem rendesen a bogyókat, tornázok is és egy normális szinten tartom a diétát, akkor megjön-e viszonylag gyakrabban, ne adj isten rendszeresen. 

M is hazaért tegnap dögfáradtan, de viszonylag boldogan; több ügyfelet is szerzett, és rengeteget tárgyalt, kapott egy csomó pozitív visszajelzést. Olyan büszke vagyok rá, azt hiszem szakmailag nagyon jó, és ezt végre észre is veszik. Sőt a főnöke 6,5 év után felajánlotta a tegeződést, ez nagyon sokat jelent neki; az új nagy-nagy főnök pedig egy bizonyos témakörben mindig kikéri a tanácsát, mióta kinevezték. Oda vagyok, milyen menő a férjem. :) 

5 megjegyzés:

  1. Hu, pedig ha lenne blogom en pont arrol meselnek, hogy a hazi orvosom mikent vizsgalt ki mindenre kiterjedoen 3 napon belul (sajat magatol felajanlva, mert ketevente x kor felett a tb tamogatja), es kuldott tovabb ortopediara, ahol negy napra ra mar volt is idopontom (jo delelott, de na), ahol kaptam egy 6 alkalmas fizioterapias kezelest, es csak a receptet kellett megvaltanom (20 euroert)... de akkor lehet, hogy csak itt a kietlen tersegben megy ez ilyen gyorsan :-)

    Jobbulast!

    VálaszTörlés
  2. Ezt az elozo poszthoz szantam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is célba ért. :)

      Elég szomorú is, hogy nincs blogod, és nem tudom milyen kalandokat élsz itt át. :/

      Azt hiszem ennek több magyarázata is van: 1. Hamburg rohadt nagy, rengeteg emberrel 2. A tök sok orvos se elég, és ezért nekik nem nagyon van idejük ajánlgatni vizsgálatokat 3. Én vagyok a balfasz (ez mondjuk biztos is), és még nem látom át a rendszert, meg halogatok, meg nem merek és a többi és a többi 4. Nem privát biztosításom, mert akkor lenne helyen mindenhová..

      Törlés
  3. Gratu a fogyihoz éa M sikereihez is :)

    VálaszTörlés