2013. október 3., csütörtök

Hétfőn megvolt az első óra. Vezettem, tanárral. Sokkal rosszabbra számítottam. Nem azért, mert jó vagyok, egyáltalán nem vagyok az, de csak egyszer fulladtam le, egy kanyarban. Tanpályán voltunk egyébként, a srác nagyon jól tud magyarázni. Nem feltétlen tudnám visszamondani a motorral kapcsolatos dolgokat, de felfogtam, azt hiszem. 

Azt mondta, nem vagyok ügyetlen, persze szükségem van minden órára, hogy menjen, mert vezetni nem vezettem korábban, szóval amit nem tudok, azt meg kell tanulni, na. 

Hihetetlenül nehéz ennyi mindenre figyelni egyszerre, de a kuplungos lábam nem zsibbadt el, ahogy korábban mindig, és egész gyengéden fékezek már, váltással annyi a gond, h eddig az erőteljes mozdulatokhoz voltam szokva, most meg finoman kell(ene).

Nagyjából még mindig fogalmam sincs az egészről, holnap reggel megyek újra! :D

A hétfőhöz még annyit, h csaptunk egy bevásárlótúrát. Ami engem érint az 4 farmernadrág és egy ing négyezerért (imádlak Angex!) meg egy tavaszi/őszi cipő a Deichmannból.

A gyerekek is kaptak pár roppant értelmes játékot, amit morogva hurcolásztak, amit nem csodálok, mert színes, tollas és csörög. :D De most nélkülem játszanak vele.. :( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése