2013. október 11., péntek

Oktatóm, nevezzük Sanyinak (mert így hívják :D) ma azt mondta, hogy volt 30 olyan percem, amikor azt csináltam amit, és ahogy kell. Kis hibák persze voltak, de nem azonnal bukás minden, mint eddig. Ez akár jó is lehetne, és biztató, de a végén amellett, hogy "az első 10 óra mindenkinek szopás", azt is közölte hogy ugyan ne keseredjek el, de jelen állás szerint úgy látja, legalább 15-20 plusz órára szükségem lesz ahhoz, hogy esélyem legyen átmenni a vizsgán.

.. és akkor még nem voltam eü. tanfolyamon, se vizsgán, a többi vizsgámról már nem is beszéljünk.

Én hülye meg azt hittem, h majd szépen mehetek az okmányirodába jogosítványért novemberben(!!!) mielőtt elutaznék legalább két hétre, majd újra haza a decemberi vizsga előtt.. 

Mehetek végül, de max. útlevélért, mert "azom "még sose volt, és állítólag kell nekem olyan, szerinte (ugyan kinek lennének ilyen ötletei, nekem ugyan biztosan nem!). 

:(((( Most már szinte 100%, hogy nem látom se Őt, se a gyerekeket karácsony előtt..

Az előző poszt 3 problémája meg még mindig fennáll.. 

Szóval, ennyi!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése