2013. október 10., csütörtök

Ma vezettem le a 10. órámat, és szart se tudok. Egyszerűen lassú vagyok, utasításokra várok, fogalmam sincs, mit kell csinálni sokszor, fos vagyok, na. Ennyi. Ebből se lesz jogosítvány... talán az évben, de már nem hiszek benne... 

Kikaptam jövő csütörtökre, vizsgára az "állat" kérdezőt, az alap, hogy ordít, és megaláz, persze meg is buktat, de ahhoz már hozzászoktam. Tavasszal visszaadtam a tételt, és épp neki ("Mi az? Nem szimpi?" - nem baszd meg, tök jól megy, csak pisilni kell, vagy mi?), remélem emlékszik is, kinézem belőle, mert még pont ez hiányzik. Egy kicsi szerencsém se lehet? Nem! Nekem hozzá kellett kerülni.. 

Beteg a macskám, a másfél éves. Nem tudom mi lehet a baja, de alig eszik valamit, és nagyon szomorú. Most is idehoztam az ölembe, mint egy darab fa, úgy fekszik; fogyott egy csomót, már egész jól nézett ki, most meg.. :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése