2014. január 10., péntek

Ennek a posztnak semmi értelme, de szerettem volna egyben látni..

A 2013-as év filmtermése:

  • Frászkarika 
  • Bridget Jones' diary (németül)
  • The Five-Year Engagement (n)
  • Rocky (n)
  • Romy (2009,n)
  • Rocky II. (n)
  • Rocky III (n)
  • Rocky IV. (n)
  • Django Unchainched (n)
  • The Artist (2011)
  • Manta, Manta (n)
  • Muttertag
  • Falco - Verdammt, wir leben noch
  • Ferien mit Piroschka (1965)
  • Rocky Balboa (2006, n.)
  • Walk the line
  • Der dritte Mann (1949)
  • A magányos zsaru (1987)
  • Szombat esti láz (1977)
  • Lopott idő (2011)
  • Sherlock Holmes 2. - Árnyjáték (2011)
  • The Expendables 2.
  • Sylvia (2003)
  • Sharknado (Ez szégyen, tudom!)
  • Die Bankiersfrau (1980)
  • Az utolsó metró (1980)
  • Az évszázad gyermekei (1999)
  • Die Schwester der Königin (2008)
  • Die Herzogin (2008)


Eltekintve attól, h a tanulás miatt sokszor el vagyok tiltva a filmektől (is), mégis szomorú, h a sorozatfüggés idáig vezetett: ennyire kevés filmet nézek meg egy évben...


1 megjegyzés:

  1. Én régen csak filmeket néztem, szóval meg értem ezt. A múlt évben nem láttam tizenöt filmnél többet, igaz egy volt amiről elmondhatom belém éget. Egy bazdmeggel végződött, a Hobbit2, hogy lesz még egy film és pont ott vágták el a történetet, ahol nagyon jó volt.

    VálaszTörlés