2014. január 4., szombat

Ilyen kezdet után ez az év csak jól folytatódhat..

Már 1-jén este hányingerem volt, ez hajnalban többször eredményre is vezetett, hogy finoman fejezzem ki magam, egész testem reszketett. Tesóm pár nappal korábban egy hasmenős-hányós 2 napot vészelt át, szinte várhat volt, h én is el fogom kapni tőle. ez a vírus randalírozik mifelénk mostanság .. Nálam a hasmenés lázra cserélődött, ami egészen 39,4-ig fel is szaladt.. 

2-án reggel ment el tőlem az én másik felem. Akkora segítség voltam neki, hogy kivittem az egyik cicát a kocsihoz, majd megkapaszkodtam benne, egy utolsó puszival átadtam a vírust, integettünk, majd beevickéltem az ágyig, belezuhantam, aludtam míg fel nem hívott bő 5 órával később, hogy hazaérkezett. Délután még magasabb lett a lázam, és nem tudtam fenn maradni, magamnál se voltam igazán, de már vettem be gyógyszert, bennem is maradt, de éjszaka mikor ismét felébredtem, újra lázas voltam.

Két vezetési alkalmat el is vesztettem emiatt. :( Még később utazhatok el, hozzá. A terv ugyanis az, míg nincs jogsi, nincs utazás. 

Tegnap délelőtt már csak feküdtem hőemelkedéssel, és valami durva csont- ill. fejfájással, szédelegtem ide-oda mint egy részeg. Mára már ez is elmúlt.

Éjszaka viszont őt is elkapta, neki mindháromból  kijutott. Egész nap alatt, vagy a fürdőbe járkált, szegénykém. Remélem keddig elmúlik nála, mert először egy munka vár rá, utána pedig egy 12 órás hazaút, macskákkal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése