2014. január 4., szombat

Karácsonyi mérleg:

(.. mert egy igazira rá se merek állni, de hozzá kell tennem, h a szokásos pms. még nagyobb hatást tesz rám mint általában, vagyis nem plusz 2 kg, hanem 3-4.. és egy melltartó méret.. csak múljon már el, úgy érzem magam, mint egy hatalmas lufi, két kisebb lufival.. )

Mondtam Neki, hogy ne vegyen semmit karácsonyra, mert egész évben ajándékozgat, sokszor csak úgy, és nem akartam még egyet, ezért szerinte csak egy apróságot vett. Megjegyzem ez egy Gabriela Sabatini parfüm. A parfümök rendkívül népszerűek voltak idén, én is azt adtam neki, de azért, mert nagyon szerette amit előzőleg használt, azt is tőlem kapta egyébként, én meg már azt hittem nincs az Avon katalógusban, de mégis, így megismételtem a tavalyit. Ennyire vagyok kreatív, na. Az ő dolga annyival volt könnyebb, h minden alkalommal, ha Rossmannban, vagy DM-ben járok, rárontok a testerre.. :D

Egyik húga Naomi Campbellt adott, a másik Prágából hozott szuvenírt, édességet meg cuki kis fémbögrét, szüleitől kicsi Yves Roche-kat kaptam 100 euro kíséretében. A pénzzel még nem tudom mit csinálok, de mire visszaérek, legkésőbb január végén, gondolom én, már nagy téli leárazások lesznek, csizma, téli kabát esetleg; meglátjuk. Deichmann honlapját láttam, ott már elkezdődtek az akciók, remélem a hónap végéig kitart még.

Itthon nagynéném ajándéka várt: leggings, pizsama (lila, és kiskutyás :D), meg illatgyertya, amitől azóta függővé váltam, de sehogy sem sikerül jó pótgyertyát belevarázsolnom, már hármat elégettem azóta, de egyre csak gyűlik a viasz benne, már egyharmada tele van kb.. megoldást várnék a kérdésre szakértő illatgyertya-felhasználóktól. :D

Szüleim ajándékait Anyuval előre megbeszéltük: rendeltem 5 Agatha Christie könyvet nagyon jó áron, így már 41 darabos a kollekcióm. Továbbá találtam gyönyörűséges pizsit, kockás alsóval, amiért valamilyen oknál fogva odavagyok, mióta Rachel ezt hordta a Jóbarátokban, de minden amerikai sorozat/film férfi szereplője ilyenben alszik; az enyém cuki kék, Love feliratú pólóval. :) Plusz melltartó, és zokni, a vastag fajtából, amivel hirtelen komoly hiánnyal küszködtem tél elején, de tőlük, és magamtól is kaptam, a hiány kiküszöbölve.

Mamám nevében is magamnak vásároltam, jól van ez így, tovább bővítettem a melltartó, zokni parkot, meg egy vastag fekete leggingst is hozzátettem. 

Babától kaptunk cuki cicákat, össze lehet fonni a farkukat. Awww. :))) Kép később!

Minden egyes darabnak örültem, nagyon-nagyon! Annak is, amit én választottam. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése