2014. február 13., csütörtök

A keddi órát én, a szerdait az oktató mondta le, így haladok egyre gyorsabban a jogosítvány felé (nem!). Holnap elvileg még mehetek, de ez majd akkor lesz biztos, ha már a kocsiban ülök, és rettegek, mikor kapja el a kormányt először, hogy utána az egész hátralévő időre szinte megbénuljak, és hibát hibára halmozzak. 

Vizsgaszintű félelemmé vált már ez az egész, pedig a vezetés önmagában nem lenne rossz, de így már ott tartok, ha esetleg a kis plasztik kártyám is meglenne erről az egészről, valószínűleg nem merek majd vezetni mások előtt, mert úgy érzem, ebben is sz* vagyok, mint mindenben, amibe csak belekezdek..

Épp most néztem meg sokadszorra is a vizsgalapot, lehetetlennek tűnik ez számomra: hibalehetőség töménytelen mennyiségben.. csak 10 hibavonal... és vége az egésznek.. nem beszélve az azonnali bukást érő hibákról.

4 megjegyzés:

  1. Jársz pszichológushoz, vagy valamilyen külső segítséget igénybe veszel? Biztosan nem normális az ilyen szintű szorongás a vizsgahelyzetektől. megértem, nekem hasonlóan stressz minden ilyen szituáció, de ennyire azért mégsem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltam korábban, jártam szűk egy évig, szedtem a bogyókat, amiket adott; a mellékhatások miatt mehettem másik orvoshoz, sőt orvosokhoz, hosszú; egy fél évig volt jó, utána ezekkel a gyógyszerekkel se éreztem jobban magam.

      Azt hiszem a sikertelenség arányában növekedett a félelem.. idáig jutottam..

      Azért kezdtem el anno blogot firkálni, hátha jobban érzem magam tőle, néha segít ez is . Sajnos nem írok elég jól ahhoz, h teljes valójában érzékeltetni tudjam a félelmeimet..

      Törlés
  2. Elnezve a kb felanalfabetak reszvetelet a kozuti kozlekedesben mint autovezetok, raadasul jo reszuknek meg jogositvanya is van, talan te is atmesz ;)
    Irni-olvasni tudsz, az az elmelethez eleg, a tobbin meg majd aggodj, ha odajutsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elméleten már régen túl vagyok.. akkor is nagyon féltem, pedig az fogjuk rá, hogy írásban volt, az a kevésbé rossz..

      Már oda jutottam.. egészen pontosan a pótóráknál tartok, a gyakorlati vizsgalapot nézegettem..

      Ismerem magam, vizsga = lebénulok...

      Törlés