2014. február 28., péntek


Hírességek, akikkel lefeküdnék:

A sorrend fakultatív, épp ahogy eszembe jutott. 

Férfiak - 

1. Robert Downey jr., rengeteg arca van, mindig aww!

2. Joaquin Phoenix

3. David Duchovny, odavoltam érte, mióta csak megnyitották az X-aktákat.. :D

4. Ralph Fiennes

5. Egy pontba sorolom őket, mert bizonyos hatást elérnek ugyebár, de azért na, ennél én komolyabb (..és időnként sokkal öregebb is) vagyok. Eyecandy fiúk (tini-és nem tini)sorozatokból: Ian Somerhalder, Torrance Coombs, Joseph Morgan, Alexander Skarsgard, vagy mikor épp melyik néz nagyon szépen több részen keresztül. Túl sok sorozatot nézek!

+1 Javier Bardem +2 Hugh Grant (kb. 45 éves koráig, mielőtt még elkezdett vadul gyereket csinálni random nőknek..)

Nők - 

1. Sara Ramirez (Callie Torres a Greys Anatomy-ban)

2. Liptai Claudia - nagyon bejön külsőre, meg habitusra, de ezek a felvett dívás stílusjegyei (hiszti/faszság), persze már nem kéne hozzá..

3. Kat Dennings - imádom ezt a nőt, meg a testét, nem tudom, hogy engedik meg neki, hogy telt maradjon, minden részben aggódva figyelem, nem lett-e vékonyabb.. :D

4. Romy Schneider, ő imádatom, szeretetem örök tárgya, mindenképp kellene, ha még élne persze, főként a 70-es évekből.

5. Sophie Marceau, neki hihetetlen kisugárzása van, nagyon sok filmjét láttam, mindig megfog, francia filmek, ugye..

+1 Monica Bellucci +2 Penelope Cruz

A végére egész jól megjött az ihlet, nem? Úgy kellett visszafogni magam, hogy el ne jussak +10-ig. :D

2 megjegyzés:

  1. Penelope nálam is szerepel, meg Javier is :-) És nekem is nagyon bejön Liptai kisugárzása, meg Sara Ramirez is. Romy meg örök.

    VálaszTörlés