2014. február 10., hétfő

Játszós


Ezt a játékot Nancytől kaptam... köszönet érte, bár elég nehezen találok ki bármi érdekeset magamról..

Szabályok:

1. Be kell linkelni azt az embert, akitől a felkérés érkezett 2. Meg kell osztani 7 hétköznapi vagy különleges dolgot magunkról 3. Meg kell nevezni azokat a bloggereket, akiktől szívesen látnánk ugyanezt 4. Értesíteni őket erről.. 

A hét dolog:

1. Több mint 10 évvel vagyok idősebb Tesómnál, de ez ma már senkinek sem tűnik fel, és sokan el se hiszik, talán csak a szemünk árulkodik, ezért rendkívül pártolom a gyerekek közötti nagy korkülönbséget.

2. Úgy érzem mindenki panaszkodik arról a blogokon, hogy fogynia kellene, meg ilyen fogyókúra meg olyan, a végén a képekről meg kiderül, h ja nem is, hanem csinik és számomra vékonyak (vagytok!!!), de én tényleg (!!) kövér/molett/túlsúlyos vagyok, és életem nagy részében mindig is az voltam; ha fogyok kicsit, akkor is nagy darabnak számítok, mert nagyon szélesek a vállaim, és vastagok a csontjaim. örök bánatom 1.0

3. Örök bánatom 2.0, hogy engem nem vesznek/vettek észre a pasik-fiúk-férfiak. Én mindig "jónő" akartam lenni, de erre esélyem sem volt..

4. Furcsa vonzódást érzek a balkezesek iránt :D

5. Mániákusan töltögetek, ezért szinte soha nincs hely a laptopomon..de nem használok torrentet!

6. Sokszor félek kimenni az utcára, boltba se megyek el, ha mégis, a fejemet lefelé tartom, és csak ritkán nézek rá az emberekre, ezt itthon a sokszorosára nő. (Itt az a szokás, h emberek állítanak meg, és kezdenek faggatni az életedről beszélgetés címén, mert ugye tudják a nevem, meg ismerik anyut és aput, jah, és akkor engem is...) Ott biztonságban érzem magam, ahol nagy valószínűséggel nem botlok ismerősbe.

7. A szoptatást undorítónak tartom, nem akarom látni, sem hallani róla, és nem érdekel, hogy az mennyire jó a babának. A szülés.. na azt meg inkább hagyjuk..

Szeretném ezt audrey, borboleta, Luca, edsdame, ac blogján viszontlátni, persze csak, ha Ti is így akarjátok. :) + Medina és Cherrie, akik meghívósak vagytok, de tőletek is akarok titkokat!! :)))

Azt hiszem a többiek már mind megkapták! :)

4 megjegyzés:

  1. a másodikkal ugyanígy érzek én is, ez tény. nem rossz, csak tény. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, és bocsánat, csak most látom, hogy megszólítottál. Majd gondolkodom hét dolgon :)

    VálaszTörlés
  3. :)

    Nem tudom arról miért nem kapunk értesítést, ha valahol belinkelik a blogunkat.. jó lenne!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :) összeszedem magam a napokban és írok :)

    VálaszTörlés