2014. február 14., péntek

Azt el is felejtettem, hogy megérkezett a Máv kedves levele (emailben), amiben nagyon kacskaringósan megfogalmazva (azt hitték majd nem értem, pedig de! kapják be!!!) elküldtek a picsába a panaszommal együtt. Problémát lásd. korábbi bejegyzés egy részében..

Még január közepe táján kaptam egy postán érkezett levelet, miszerint a panaszomat kb. felvették a listára, március 22-ig majd szólnak mi van. Sok reményt nem fűztem hozzá, de azért mégis megmagyarázták, hogy én vagyok a hülye.

Ezt a csodát találtam a postafiókomban:

"Tisztelt ... !                                     

Köszönettel vettük a Társaságunk részére benyújtott visszatérítési igényét. Megkeresésével kapcsolatosan az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni.

Őszintén sajnáljuk, hogy a jegyváltása során kellemetlen tapasztalatokat szerzett. Társaságunk, üzletpolitikánk szerint, munkavállalóinktól minden esetben a pontos, lelkiismeretes munkavégzést követeli meg. Szíves elnézését kérjük, amennyiben munkatársunk hibájából érte Önt a kellemetlenség. A hasonló nehézségek elkerülésére – mivel hibák sajnos előfordulhatnak – a pénztárnál számítunk utasaink együttműködésére is. Ennek gyakorlati megvalósítása érdekében hirdetmények útján hívjuk fel a jegyet váltók figyelmét arra, hogy még a pénztártól való távozás előtt ellenőrizzék a kért és a kapott jegyek egyezését, valamint a visszajáró helyességét. Sajnos utólagos reklamációt, minden igyekezetünk ellenére sem áll módunkban elfogadni, mivel már nem állapíthatók meg egyértelműen az ott elhangzottak és ezáltal az esetnél résztvevők felelőssége sem.

Üzletszabályzatunk rendelkezése szerint, ha az Utas a menetjegyét utazásra nem használta fel, annak érvénytartamán belül a fizetett menetdíj visszatérítését kérheti. Az utazásról történő lemondást igazoltatni kell. Az igazolást az Utas kérésére a vonat jegyvizsgálója, vagy a felszállási állomás ügyeletes alkalmazottja állítja ki. Nem kell igazoltatni a menetjegyet abban az esetben, ha a menetjegy érvénytartama nem kezdődött meg vagy a menetjegyet az érvénytartamon belül a kiindulási állomáson vagy a jegyváltás helyén nyújtják be visszatérítésre. Amennyiben más állomáson igényli a visszatérítést, úgy ez csak akkor lehetséges, ha a lemondásról igazolással rendelkezik. Ezzel kapcsolatban, a vonatkozó szabály ismeretében, számítunk szíves megértésére. Az adott menetjegy érvénytartamán belül igényelt visszatérítés esetén a vasút az előírt kezelési költséget számítja fel.

Tekintettel arra, hogy a menetjegye mellé nem csatolt igazolást és az érvénytartam lejárta után nyújtotta be igényét, ezért a fentiek értelmében nagyon sajnáljuk, de a visszatérítésre nincs lehetőségünk.

Megkeresését és megértését köszönjük.


Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el.."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése