2014. augusztus 12., kedd


Ő az


2 megjegyzés:

  1. Mesés.
    Közben az jutott eszembe, hogy itt felénk például simán lehet a járdán is bicózni, tábla is jelzi. Ott nem úgy van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik. Nem gondoltam volna, hogy ilyen cukit tudunk venni ilyen kevés pénzért is. És nagyon jó állapotban van, meg már bicikliztem is többször, messzebbre is, pár nem parázok. :)

      Itt úgy van, hogy van a gyalogút mellett bicikliút, csak ha nincs, akkor elvileg az autók mellett, előtt, között kellene kerekezni. Én ilyenkor inkább a gyalogosok közt megyek, nagyon lassan, és próbálom magam meghúzni, nehogy leszidjanak.

      Itt cikkeztek erről többször is, hogy mit művelnek a biciklisek, és amilyen kis béna vagyok, pont engem talál meg valaki a felháborodásával, hogy itt veszélyeztetem őket, vagy valami hasonló..

      Szóval ezzel a kis édessel megyek, szépen lassan, ha épp nem a megfelelő úton vagyok, és nem használom a csengőt, soha. :D

      Egy kosár hiányzik még róla.

      Törlés