2014. augusztus 17., vasárnap

Mit csináltok a hajatokkal, hogy szép legyen?

Az enyém tök gyorsan zsírosodik, nem áll sehogy, törik. Megcsinálom (már azt amit szoktam, meg ami még megy, az is minimum másfél óra, mármint a semmi eredményhez is ennyi idő kell nekem..), eltelik kb. két óra, aztán begöndörödik a fülem mögött a tincs, elkezdi b.. a nyakam, idegesít, ide-oda pakolgatom, végén összekötöm. 

Tele vagyok két oldalt hülye kis kunkori gyerek hajakkal, amivel idiótának nézek ki, ha kiáll.

Ja, undi korpás is. Már egy csomó sampont kipróbáltam, festés után nagyjából két hétig jobb egy kicsit.

Az sem segít, hogy egyáltalán nem tudok bánni a saját hajammal, nem tudom beszárítani, vagy frizurát készíteni. Olyan, mintha egy rakás fos lenne a fejemen, ami egyfolytában zsíros. Ráadásul utálok hajat mosni, mert tudom, hogy pár óra és ugyanolyan fos lesz az egész mint én. De azért szoktam, átlagban 5 naponta, de ezt persze igénytelen összekötözött csonkkal a fejemen töltöm, mindenképp gáz.

Amit Annunciata utál magán, avagy miért nem vagyok igazi nő című teleregény első részét olvashattátok. 

(Az egész onnan jött, hogy mennem kéne hajat mosni, mert megyünk grillezni (k. erős szél van, meg vagy 16°, időnként esik is!!!), és kéne egy fej, ha már sminkelni se szoktam..)

5 megjegyzés:

  1. BABAHAJ!! igen!!! nekem az egész homlokom tele van vele, nincs olyan, hogy lenő a frufru és szép a frizurám mert ádáz babahaj hadseregem van helyette. régebben levágtam őket, de hát ma már nem küzdök. egy bizonyos hossznál nem nő meg jobban, úgyhogy kifejezetten vicces is.

    VálaszTörlés
  2. van sok praktika, én viszont lusta vagyok és megveszem a sztem drága piros elseve sampont + balzsamot, és szem csodás lesz tőle.

    VálaszTörlés
  3. hát nem tudom, hogy milyen színű a hajad, de a hintőpor/szárazsamopon (?) szerintem életmentő lehet, főleg, hogy két nap után még tartást is ad a hajnak. én este szoktam használni, így tutira elkerülhető a rizsporos paróka effektus, az ujjbegyeddel masszírozd a fejbőrödbe,nekem ez mindig beválik, főleg ha nem akarom kiengedve hordani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A festékem szerint: very light natural blonde :D

      Ezt a trükköt ismerem, de csak a hajtövön segít egy kicsit. Az a bajom, h megmosom, pár óra, és csatak zsír, másnap már esélytelen kiengedve hordani.

      A szárazsampon pontontosan mit jelent? Sampon száraz hajra, vagy valami más, amit nem ismerek?

      Törlés
    2. elvileg az ugyanaz, mint a hintőpor. nem kell megmosnod a hajad hozzá.

      Törlés