2015. augusztus 10., hétfő

Van mindenféle csatornánk, amit csak el lehet képzelni: spanyol, portugál, kínai, arab, török, román, sőt a Duna tv csodálatos programját is megtekinthetem, ha már nagyon erős bennem a a vágy a magyar beszéd iránt. Öt (!) darab olasz adó van lezárva az orrom előtt, az egyetlen elérhető pedig az olasz Muzsika tv, vagy valami ahhoz nagyon hasonló borzalom, a semmitől persze az is több. Talán nem késő átnyergelni mégis a franciára, hat kódolatlan tévécsatorna áll rendelkezésemre, jól hallottátok, abból bezzeg hat.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ezt én is mondhatnám ám! :P De majd lassan körmölök valamit.

      Törlés
  2. Bezzeg francia... :)

    Nekem egy csatornám sincs, magyarból is csak három, de nem bánkódom, van internet, azzal pótlom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újabb bizonyíték a neved igazságára. :)

      Nem is a tévén van a hangsúly, a németem elég jól kifejlődött az állandó tévé nézés/hallgatás útján, gondoltam ráhangolódom az olaszra, mert ez az egyik legegyszerűbb mód számomra, de majd megerőltetem magam. :)

      Törlés