2015. október 21., szerda

A kenyérkémről továbbra is csak jókat tudok mondani. Csak egy kis vekni volt, mégis kitartott tegnapig, nem száradt össze, nem változott meg az íze, és a legjobb, egészséges. :)

A tegnapi örömöm: cukkinipörkölt bulgurral. Az normális, hogy ennyire örülök a főztömnek? :D

Szombat este mentünk egy bevásárlós kört, és találtam pár jó dolgot: kölest, kuszkuszt, és bulgurt; sajnos a lenmag lelőhelyét még nem fedeztem fel, de valahol csak lehet kapni. Számomra az ilyen ételek teljesen ismeretlenek, tudjátok egy hagyományos faluban nőttem fel, hagyományos családban, soha nem is ettem ilyet. Lelkesen olvasom a receptjeiteket, de egy-egy összetevőről sokszor azt se tudom mi az, vagy még nem is hallottam róla. :D

Egy egészen kellemes kis raktárt halmoztunk fel itthon, amit anyukám alapozott meg egy nagy halom cuccal: zöldségek, gyümölcsök, tojás, hús, meg amit még csak el lehet képzelni. 

Ezekből elélhetünk jó ideig (egészségesen!) anélkül, hogy el kellene mennem itthonról. Ami azért is fontos, mert ha elmászkálok, nem tanulok, és az ehhez szükséges nyugalmat még egyáltalán nem találtam meg.

3 megjegyzés:

  1. Látod, megy ez neked! :) Nagyon ajánlom a Müllert, jó és olcsó saját márkás cuccaik is vannak (Fit+ Vital), ebből lenmag is van (egyben és "törve" is), meg mindenféle más mag, gabona, pehely, müzli, mentes cuccok, tészták, stb., érdemes körülnézni, amíg meg nem tanulja az ember, hogy miben mi van, addig órákig lehet ott cimkéket böngészni ;)

    VálaszTörlés
  2. Képzeld, itt nincs Müller, ez elég vicces, mert M 30 ezres szülővárosában igen, itt 2 millióra meg nem, hm. Kár, ha náluk vagyok az mindig egy jó pont, hogy betrappolhatok a Müllerbe. De legközelebb, ami jó sokára lesz, majd jól körbenézek, sajnos M nézelődési kedve nincs arányban az enyémmel, de majd. :D

    Az étkezésre elég lelkes vagyok most. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nem is hiszem el, hogy van olyan német város, ahol nincs "Müllá" :D Amúgy ha van valami kérdésed az étkezéssel kapcsolatban, akkor mélben szívesen segítek.

    VálaszTörlés