2015. október 29., csütörtök

Az azért sokat elmond a személyiségemről, és gondolkodásmódomról, hogy úgy gondolok magamra, és egy képzeletbeli osztálytalálkozón úgy mutatnám be az elmúlt 15 (ó, te jó ég, jövőre megint lesz egy, erre vajon elmegyek végre?) évemet a gimis osztálytársaknak, hogy én vagyok az, akinek az  élete végül nem sikerült.




*Magyarázat: Nem tudom miért, de bejelöltem a gimis padtársamat, majd egy másik lány is így tett velem az osztályunkból, mindkettejüket szerettem, és ez elindított egy lavinát bennem, megint. 15 évet b..am el az életemből, és nem értem el semmit, de semmit. Ma a macska belecsinált a papírszemétbe, majd egy másik pisilőhelyét is felfedeztem, az se a vécé, lehet nem kellett volna újat venni nekik, tetővel meg kisajtóval, hiába fokozatosan vezettem be az életükbe, ez se tetszik. Vagyis még egy megnevelt macskát se tudok felmutatni, tényleg semmit.

4 megjegyzés:

  1. Na, hát pont ugyanígy érzem magam, nem is megyek osztálytalálkozóra. De azért én még mindig erősen bízok abban, hogy előbb-utóbb minden rendben lesz. Azért még nem vagyunk az életünk végén, remélem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én szégyenérzetem mindenkire kiterjed, nem tudom, hogy rendben lesz-e minden valaha is...

      Törlés
  2. Szia,
    szerintem ne menj el. Vagy ha elmész, akkor csak az est felét kell kibírni addig megy a hetvenkedés, a menőzés, a kivagyiság.
    Aztán ahogy fogy a pia, lazul az ember előjönnek ám az igazságok.
    Én többet nem megyek már el. :) Meguntam a képmutatást.
    A legutóbbi élmények:
    1) osztály szépikéje továbbtanulás helyett hozzáment egy kőgazdag öreg mukihoz. Olyan élete volt, ami a mesébe illett. Utazások, partik, élmények,semmi munka. Aztán pasi meghalt váratlanul, a volt feleségek meg gyerekeik perelik. 39 évesen nyakán kés, mert egy napot éltében nem dolgozott, nem ért semmihez, a pereket meg sorban veszti el.
    2)egy másik csajnak is kivülről nézve tip-topi az élete, helyes odaadó férj, sikeres családi vállalkozás, gyerekek is a helyükön vannak...csakhogy a férj meleg. a csaj meg full lelkibeteg, belülről instabil. vigyori bogyókat szed.
    3)sok a vállalkozó, az est elején dobáloznak a sztorikkal, pénzekkel est végén kiderül hogy NAV inkasszó, problémák, feleség elhagyások, próblémás drogos gyerekek
    4) volt osztálytársam aki önkezével vetett végett az életének még fiatalon, nemrég derült ki az oka.
    5) csajok elmondása hogy jaj csúcs az életük, család, ház , gyerekek...aztán valahol kiderült, hogy valahol a férj szeretőt tart, vagy a gyerek problémás, valahol szegény nő napi 16 órákat gürizik hogy ezt a kirakat életet fenttartsa.

    Szóval szerintem készülj fel, hogy mindenki előadja magát- ez valahogy magyar szokás. :)

    üdv
    Szeptember

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szeptember!

      Meglátjuk, még nem hirdették meg, csak eszembe jutott, hogy jövőre már 15 éve. Ez az egy bejelölés a részemről már 3 másikat hozott, olyanoktól, akiket mindig is kedveltem. Még sokára lesz, ha lesz, csak néha túlságosan is előre gondolkodom, azt is mondhatjuk agyalok. :)

      Törlés