2015. október 11., vasárnap

Megvolt a nagy utazás, két hét, négy nagy autótúra és két macskahányás.

A képzeletbeli levelek úgy tűnik hatásosak, mert leendő apósom teljesen normális volt. A legjobb arcát mutatta, amit csak tud, hihetetlen, mennyit jelent, ha jó a kedve. Dr. Jekyll és Herr Após. Ordít a különbség a két állapota között, mintha nem is ugyanaz az ember lenne, de ami a legrosszabb, minden átmenet nélkül át tud váltani. Most már-már jól éreztem magam náluk. Persze a fura érzés a gyomrunkban nem oldódott, mikor elmentünk valahová végig attól tartottunk eltűnik a jókedve, mire visszaérünk, de szerencsénk volt, most megúsztuk. :)

Azt meséltem már, hogy M anyja mennyire meg van győződve a saját igazáról, lett légyen is az bármilyen orbitális baromság? Mondtam neki, hogy vissza kell térnem a diétámhoz, mert inzulinrezisztencia meg minden, semmi szénhidrát, édességek kilőve. Erre ő, hogy de a húsban is van cukor, és az okozza ezt nekem, hogy mi húst eszünk. Először azt hittem viccel, még ellent is mondtam neki, de miután nyomta tovább, feladtam, láttam, ez is egy újabb faszság, amiről nem lehet lebeszélni. Ők ugyanis vegetáriánusok, M-et terrorista módszerekkel próbálta leszoktatni a húsról 14 éves kora körül, a 8 és 7 éves húgaival megnézetett valami dokumentum-filmet, ahogy a szegény állatokat a vágóhídra szállítják, hogy ők húst ehessenek.  Bárhonnan képes odaterelni a témát, a lényeg: a hús, maga az ördög. M egyszerűen csak veganácinak titulálta az anyját, ami azért sokat elmond. Azt mondta, ő már mindent hallott a hús ártalmairól, amit csak el lehet képzelni, de szénhidrát még nem volt. :D

Szervezkedtünk esküvőügyben is, voltunk jegyesoktatáson, jártunk múzeumokban és kiállításokon mindkét országban, ha minden jól megy, az egyik helyen lesz a majdani esküvői fotózkodásunk is. Megnéztük Passaut, közben M dolgozott is, de helyette most én betegedtem meg.

A sok ide-oda mászkálás eléggé felpörgetett, a kedvem is kifejezetten jó, vezettem is, mondhatni már-már megcsapott az optimizmus szele. Holnap több mint két hét után újra egyedül maradok, és tanulnom kell, mert képtelen vagyok elengedni a sulit, ezért bejelentkeztem vizsgára, sőt kettőre. Ahogy magamat ismerem, két hét normális alvás és korai kelés után kedden már csak 11-kor szakadok ki az ágyból, majd egész nap zombiként ülök, rosszul eszek, és nem tanulok semmit, és nem értem, mit is képzeltem magamról, mitől változnék meg. De mindig reménykedek, most nem így lesz, és nem kell újra csalódnom magamban.


(Ez a bejegyzés pozitívnak indult ám, de a végére mégis annunciatásra kanyarítottam.)

8 megjegyzés:

  1. Szia,
    miből fogsz vizsgázni? Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könyveid,anyagaid vannak? Nem tudom, melyik egyetemre jársz, de ha esetleg úgy gondolod,hogy tudok valamiben segíteni, szólj! :-)
      Egyébként pedig drukkolok!

      Törlés
    2. Van is meg nincs is. Igazából nehéz követni a sok változást úgy h nem foglalkoztam vele egy ideje, meg már ismerőseim sincsenek.. szte egyébként. Mindig ott csúszok el míg átnézem a sok cuccot, elakadok, beparázok, majd pánik, megbetegszek, ez a sor..

      Köszi a drukkot! :)

      Törlés
  2. Na ez jól hangzik, hogy végre normálisabb volt apósod, még ha valószínűleg ez csak egy kis üdítő változatosság volt a részéről :)
    Én is vega vagyok lassan 10 éve, de eszembe nem jut másokat erőszakosan térítgetni vagy egyáltalán felhozni a témát olyannak, amit ez nem érdekel (volt olyan kollégám, akinek kb 5 év után tűnt fel, hogy sosem látott húst enni és akkor kérdezett rá). A hús mint szénhidrát pedig tényleg a hét vicce :) A tanuláshoz pedig kitartás, készíts egy reális tanulási tervet és azt mindenképpen tartsd be, meg tudod csinálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak jó tulajdonságai, csak a félelem, hogy a sötét oldala megjelenik mindig erőseb, mint a kedves dolgok hatása.

      Most jó sok tervet kell(ene) készítenem.. az étkezésemhez is kész haditerv kell.. :/

      Törlés
  3. Hát én is vega vagyok, de mit érdekel engem, hogy más mit eszik? Tesóm lett hirtelen vegán. Na attól mentsen az ég. Álladóan véres és brutális videókat oszt meg facebookon, és mindig írja, hogy a sok szegény állatnak a húsevő nyomorultak miatt kell meghalnia. Én mondtam neki, engem nem zavar, hogy nem eszi, de amikor a mézes teámra húzza a száját, azt nem szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se mondom meg senkinek h mit egyen, na jó mondjuk azzal próbálkozom, h ne tömje mindenki édességgel magát, köztük én is, de egyébként egyen mindenki azt amit akar, csak engem is hagyjon meg ebben az örömben.

      Huh, tesód is nehéz eset lehet, és vegán? Az már tényleg nagyon durva.. Először gondolkoznom kellett mi a gond a mézzel, persze, mert állati eredetű..

      Te mióta vagy vega, és miért döntöttél úgy?

      Törlés