2015. október 6., kedd

Már nem találtam más módját a saját magam kijózanítására, és bejelentkeztem újra az endokrinológushoz, aki a maga finom módján (tényleg!) jól összeszidott. Tudtam én ezt mind magamtól, de kellett egy pofonszerűség, hogy valaki a szemembe mondja a nyilvánvalót. 

Az utóbb 2-3 hónapban a gyógyszereimet se ettem már, most újra elkezdem. Csak az IR bogyók ne lennének ennyire kegyetlenek. Szerencsére nem kezdünk túl nagy adaggal, így a túlélésre is van esélyem. 

Ami viszont kiakasztott kicsit: azt mondta a tengeri só éppúgy jódtartalmú, mint a többi, amitől a pm. gyógyszer beszedése után tartózkodnom kell. Most én vagy a hülye, vagy a tükör görbe vagy korábban tényleg azt ajánlotta? Esetleg az én fejemben mosódott össze valamit? Lelkesen használom a tengeri sót, azt hittem azzal jót teszek, erre az se jó? Mivel sózzak most már tényleg? Nem mintha akkora fogyasztásunk lenne, de mégis mit vegyek, és főleg honnan?

Semmi szénhidrát, a szokásos étkezési korlátozások. De mit egyek akkor? Korábban mikor tényleg betartottam, alig maradt valami. Ha elmegyünk valahová, vagy M szüleinél vagyunk, szinte semmit se ehetek meg. Újrakezdődik, ez a nekem ezt nem lehet, azt nem szabad stb stb. De gyűlölök különbözni, ebből a szempontból legalábbis. 

Mit egyek, és főleg honnan kerítsem elő ezeket a dolgokat? Ha néztem ilyen recepteket, a legtöbbnél azt sem tudtam, mi micsoda. 

*Lufiárus előkerestem amiket ajánlottál, hátha abból erőt, és recepteket meríthetek. :)*

Nőgyógyásznál is jártam, sok újat nem mondott, leszámítva a kis cisztácskákat a petefészkeimben, csak összefoglalta amit nagyjából eddig is tudtam, egy újabb kijózanító beszélgetés. Kóros elváltozást legalább nem talált, de attól még együtt az egész elég rosszul esett, főleg a másfél órás várakozás a foglalt időpontom után. (Volt már valaki este 9-kor vizsgálaton? Nekem tegnap sikerült.) Ki is mondta, ha tervezünk utódot, jó, ha tudom, ez nem fog gyorsan sikerülni, illetve tegyem rendben az endós dolgokat is, és egy ciklus is sokat segítene. Mondom én, hogy semmi újat nem tudtam meg.

Tegnap úgy tűnik csak pofonokért mentem. Reméljük ezek nem fordítanak be két nap múlva megint újabb hónapokra, mert úgy tényleg nem lesz már belőlem semmi.

6 megjegyzés:

  1. Büszke vagyok rád, hogy elindultál! És fog ez menni, csak az elején döcögős, és nagyon nehéz, de aztán belejössz!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ötletek kellenek meg a receptek, és nálam furcsa módon a megszokás. Most ahhoz vagyok szokva, hogy összeeszek mindent, és teszek rá.

      Törlés
  2. én voltam este 9-kor vizsgálaton:) van egy feelingje:) És mikor lesztek Magyarországon? muszáj lesz találkoznunk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ne legyetek önzők, legyen mini blog-tali!:)

      Törlés
    2. Most voltunk otthon csütörtökig, már itthon(!) vagyunk.

      De aranyosak vagytok, h szeretnétek látni ezt a bolond fejemet. :)))

      Törlés