2016. január 7., csütörtök

M jövő pénteken lesz 33, így fél évig megint egykorúak leszünk. Kérdeztem mit szeretne csinálni aznap, a tavalyi kiöltözős, romi vacsorának és ajándéknak nagyon örült, de ezt most egy koncerttel is kiegészítjük. Frank Sinatra & Friends, mármint a dalok, ő egy ideje már ugye nem. Szerintem jó lesz. 

Arra gondoltam sütök neki tortát, mert ebből a szempontból kicsit gyerekes, és tudom, hogy egy felnőtt emberhez képest kicsit jobban várja a meglepit. Soha nem sütöttem még, lenne esetleg valami kis takaros, nem túl bonyolult receptetek?

Ajándékra viszont most egy szál ötletem sincs. Mindent, de mindent ellőttem karácsonykor. Kétszer is ajándékoztam, egyszer a szüleimmel, egyszer meg 24-én este. Nagyjából mindene van, a családja megint ruhákkal halmozta el, plusz mikor meglátta az anyja kezében az újabb cipős dobozt, már megjelent a torz öröm az arcán, azt hiszem ezeket kihúzhatom, mint lehetséges ajándékötleteket. A cipőkről csak annyit, hogy még soha nem vett egyedül, mert nem kellett; alsónadrágnak és zokninak tud még ennyire "szívből" örülni. Vagy mielőtt elfelejtem, még egy kabátnak. 

Azt már leírtam párszor, hogy az anyja valami borzasztóan szeret vásárolni, eljött velem mikor itt voltak, és szinte láttam a vérbenforgó szemeiben a vásárlási lázat, ahányszor csak a sale feliratot meglátta. :D De megtaláltam az ellenszert, bevittem egy könyvesboltba, ott olyan látványosan nem találta fel magát, hogy egyből le is kellett ülnie, nagyon vicces volt. :D

De! Mit ajándékozzak M.nek? Ez itt a kérdés!

9 megjegyzés:

  1. Nem tudom ő, hogy viszonyul ezekhez a dolgokhoz, de E.-t februárban, a születésnapján egy tandemugrással tervezem meglepni :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó ötlet. :) Mindenképpen írd meg E. mit szólt az ajihoz. De M-nek sajnos brutális tériszonya van, nálunk nem igazán jöhet szóba. :D

      Törlés
  2. legegyszerűbb torta: piskóta alap és valami szabadon választható krém. piskótát elrontani nem lehet!
    én ajándékba mindig szeretek valami minimális luxust adni, valami olyat, amit magának nem venne meg az ember, mert minek és sajnálja rá a pénzt, stb., viszont azért mégis vágyik rá. konkrét ötletem M-hez nincs sajni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, én is valami piskóta alapra gondoltam, mert egyszerű, és a gesztus a lényeg, mert csak mi ketten látjuk majd

      Ez jó ötlet, de errefelé nincs olyan aki valami nem vesz meg magának.. :D Még mindig nem találtam ki, mi legyen, kimondottan szüksége nincs semmire, és legtöbbször van ötletem, de most teljes homály.

      Törlés
  3. http://www.dolcevitablog.hu/2009/06/tejcsokoldes-malnatorta-2/

    3 éve csináltam először a férjem szülinapjára, azóta sláger. Fontos a jó minőségű csoki ( már étcsokival csinálom, mióta leszoktunk a tejcsokiról), zabkekszből én zabfalatot használok, tiszta zacskóba teszem, és húsklopfolóval morzsásra töröm, mivel darálóm nincs.
    De lehet, hogy tök más az ízlésünk, cssk egy ötlet. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. én Zaziet fizettem be egy cesna repülésre:) és sokszor veszek neki ruhát vagy cipőt én is, amikor olyat látok, amiben biztos vagyok, hogy tetszeni fog neki. és én ajánlom a túrórudi tortát, mert azt mindenki imádta:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M csak akkor akar repülni, ha nagyon muszáj, tériszonya van. Lehet végül 1-2 vékonyabb pulcsi lesz ing fölé, vagy valami hasonló, csak azoknak nem örül, ismerem már.

      túrórudi torta? hm. utánanézek, köszönöm :)

      Törlés