2016. január 24., vasárnap

Tegnap életemben először bowlingoztam, ezért ma egy teli ásványvizes üveg megemelése is nagy fájdalmakkal jár. :D Ráadásul meghúztam a jobb belső combomban egy izmot, így most húzom a lábam is. Jó vagyok, mi? :D Egyébként egész jól ment a játék, kifejezetten élveztem miután rájöttem, hogyan kell. De a technikám talán nem az igazi, ha ilyen harci sérüléseket is szereztem. A hüvelykujjamon a köröm is szanaszét tört, de a többi lánynak is, sőt a végén már M is ott hagyott egy darabot a szívéből ujjából, vagyis nem csak az én készülékemben van a hiba.

Nagyon jól szórakoztunk, előtte együtt is vacsoráztunk egy tök jó, bár kissé hangos helyen. Ahhoz képest, hogy otthon soha nem jártam étterembe, itt már kezdek belejönni, már szinte zavarba se jövök, ha megjelenik a pincér és merek szólni hozzá. (szánalom level 234) 

A másik két pár akikkel voltunk lassan elmondhatom, hogy a barátaink. Lassan. Nagyon kell nekem egy barát. 

A lényeg, hogy egy klassz este volt, sokat nevettem, beszélgettem, még mindig vigyorgok.

*

Ma délután múzeum helyett itthon maradtunk, mert le vagyunk sérülve lusták vagyunk, és meccseket néztünk, beszélgettünk, röhögcséltünk, M elmondta vagy 3x mennyire szereti a hülye humoromat. Később meg nekiestünk egy puzzle-nek, amit már majdnem 2 éve kaptam, ez se tartozik a gyakori tevékenységeim közé, egyelőre a keretig jutottunk, kicsit fel is húztam magam rajta, bár nem annyira, mint a tárkonyos csirkelevesemen, aminek valamiért most fura íze lett. Ki érti ezt?!

Most egy Indiana Jones film, később még NFL meccs, én inkább passzívan élvezem és olvasok közben, és ezzel le is zárult a hét. 

Most biztos elkiabálom, de ebben az évben eddig egészen nyugodt, és boldog voltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése