2016. május 8., vasárnap

Miután még mindig semmi hír a polgári ruhámról, és M nem bírta tovább türelemmel, fogta magát és bejelentett egy szalonba holnapra. Ez pont olyan rettegéssel tölt el, mint a magyar változata. Nem tudom mi a helyzet otthon, de itt nagyon meleg van, és a hájas testem kétségbeesetten vette tudomásul: nincs több kabát, most vetkőzni kell. :O De nekem csak egy rövid kis ruha kell, semmi csicsa, egy kosztüm is bőven elég, erre mehetek és nézhetem a szalonos csaj (ezek mindig borzasztóan elegánsak, igényesek, mindenük a helyén, top frizura stb.) elképedt arcát, jaj egy kövér menyasszony. 


M elrepül kedden Norvégiába két napra, de csak hogy szétidegeskedjem magam, rögtön három(!) járattal oldja meg az odautat, haza már csak eggyel szerencsére. Én "kihasználom" a távollétét, és elmegyek egy utolsó (kényszer) shoppingtúrára. Kis szerencsével lesz bugyi, harisnya, zselés betétek a cipőkbe, sőt még tartalékcipő is, aminek már nem kell túl szépnek lennie, csak kényelmesnek, de azért nem egy világító fehér papucsot akarok, ahogy mifelénk szokták. A keresgélés jó része az M-nek szánt "esküvői" parfüm lesz. Szeretnék neki egy márkásabb, nagyobb nevűt. Általában csak annyi a választási szempontunk, tetszik-e az illat, és kész. De most adózva az alkalomnak, keresek neki valami igazán különlegeset. Remélem keddig tisztulnak az orr-és arcüregeim, még mindig nem az igazi, érzem illatokat, de lehetne jobb is, a betegség még nem távozott teljesen.
Van valami jó ötletetek esetleg?

3 megjegyzés:

  1. Hát, azért nehéz csak úgy mondani random pasi illatokat. Sztem tökre meghatározza az illető karaktere, hogy mi illik hozzá.
    Nekem két nagy kedvencem a Bulgari Aqua Marine és a sima Hugo Boss Boss Bottled (avagy "a szürke").
    Különleges illat a Dior Fahrenheit.
    Egy klasszikusabb a Kenzo Homme.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon igazad van. Számomra pl. a Boss Bottled izzadtságszagú:)
      Az én kedvenc pasiillataim a Black XSek.

      Törlés
  2. Givenchy Pour Homme - a barna :)

    VálaszTörlés