2016. május 24., kedd

Nagyon köszönöm  mindenkinek a jókívánságokat, tudtam én, hogy fodrász és sminkelés után még le kell menjek a hotel recepciójára a wifi kódért. A tesómmal aludtam esküvő előtti éjszaka, és nagyon jó volt "internettelennek" lenni. Mikor visszaértünk délelőtt, remegett mindenem, szükségem volt pár jó szóra, és annyi jött, hogy kis időre még remegni is elfelejtettem. :)

Nagyjából minden rendben ment, azt leszámítva, hogy a sok elfojtott érzelmemmel nem bírtam el, és késő délután teljes letargiában feküdtem a szállodai ágyon. Azt hiszem egy nap alatt voltam minden a dühöstől a meghatotton át egészen a szomorúig.

M szülei egészen odatették magukat, nem lehet egy szavam se, dicsérték a ruhámat, a hajamat, a sminkemet, a hajdíszemet, csak valahogy a dalokról nem esett egy szó se. :D

Bevonulás:Freddie Mercury - I was born to love you

Gyűrűcsere: Debby(Debbie?) Boone - You light up my life (ezen mindig bőgök, mert nagyon igaz ránk, most is sikerült)

Elméletileg kivonulás, gyakorlatilag gratuláció és sírva ölelkezés: Guns'n Roses - November rain

Az elsőt végigröhögtük, a másodikat végigsírtuk, a harmadikon még jobban sírtunk. M szerint hatásszünetet tartottam a 'ja' előtt, amitől majd kiugrott a szíve, pedig én csak rá akartam nézni, és úgy akartam kimondani, nem tűnt fel, hogy pereg az idő. Szerintem összességében jó volt, mint élmény is, szívesen gondolok majd vissza rá. Kivéve arra a részre, hogy a lábam a zselés betét ellenére is össze-vissza csúszkált, ki is léptem a cipőből párszor; na meg a magassarkúban hegymászás is vicces volt. (Fényképek készültek ott, és valamiért lezárták a felvezető autóutat, gyalogolni kellett.)  Nagyon jó érzés hordani a gyűrűt, nézni a másik kezén, azt mondani, hogy a férjem. Ezt így spontán mondogatjuk egymásnak azóta (még nem kerek 3 napja).

A férjem szó németül hagyta el először a számat a szálloda (családi vendéglő nem valami puccos helyre kell gondolni) recepciósával beszélgetve, és vihogtam közben mint egy tinilány. :D :D :D

Ez a hét egy egészen másik fejezet, azt hiszem egy újabb szintre emelem majd az idegességet. 




40 megjegyzés:

  1. Gratula. Es csodasan nezhettel ki a mini kep alapjan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A csodás kicsit túlzás, de nem volt olyan rossz, csak a képek ne lennének utána. :D

      Törlés
  2. De jó, örülök, hogy minden rendben ment és gratulálok! Most szombaton is szuper lesz biztosan minden!
    Freddie Mercury nálam is esélyes lett volna zenének, de a férjem megvétózta :)
    Nagyon szép vagy ezen a fotón, remélem mutatsz majd még többet is (ha nem is magadról, hanem a gyűrűkről, hangulatról, stb).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Jó van beállítva, akarok még párat mutatni, csak rá kell jöjjek, hogy csináljam meg jelszóval, jaj, és kell rá idő. Ezt a pár percet most csak úgy loptam. :)

      Törlés
    2. Persze, nem sürgetünk, jó lesz az pár hét múlva is, most még előtted a második felvonás, addig meg nincs nyugi :D

      Törlés
  3. Gratulálok! Sok boldogságot! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, sok boldogságot nektek! Nagyon szép vagy ám! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :)

      Csak a legszebb részemet mutattam! :D

      Törlés
  5. Gyönyörű vagy!!! <3 nem is értem az előzetes rinyálást a kinézeteddel kapcsolatban :-O
    Gratulálok, és minden jót kívánok, és még egy szuper esküvős részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és köszönjük! :)

      Az nem véletlen ám, hogy csak a szemem látszik!!! :D

      Törlés
    2. Köszönöm, és köszönjük! :)

      Az nem véletlen ám, hogy csak a szemem látszik!!! :D

      Törlés
  6. Háhá, tudtam ám, hogy gyönyörű vagy:) Hát még a ruhádba milyen lehettél:) Sok boldogságot, ásó, kapa, nagyharang se..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű a nagy.. :D nem is. A ruhámban 5 hónapos terhesnek tűntem, de tényleg. A "baba" szinte minden képen ott van. :D

      Köszönjük szépen, reméljük úgy lesz. :)

      Törlés
  7. Gratulálok Nektek! :) És tényleg gyönyörű vagy, kérünk még több képet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. Igyekszem, majd megoldom titkosba'! :D

      Törlés
  8. na innentől fogva nem fogom komolyan venni a sirámokat, hogy kövér vagy :DDD gyönyörű vagy a pici képen, szép a szemed, szép a hajad, szép a hajdísz meg ami látszik a ruhából, az is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd jól megmutatom magam, és akkor majd meglátjátok, csak legyen időm képet kitenni! :)

      A hajdísz nekem is nagyon tetszett, a ruha még csak egy pulcsi, itt még nem voltam felöltözve. :)

      Törlés
  9. nagyon szép vagy!!!! Te kamugép, kérünk még még képeket!!! és nagyon nagyon sok boldogságot Nektek!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kikérem magamnak a kamugépet, tényleg dagi vagyok, lesznek képek is! :P

      Nagyon köszönjük! :)

      Törlés
  10. Gyönyörű vagy, csak úgy ragyogz! Ezentúl nem hiszek neked, hazudós! ;)

    Gratulálok és sok boldog évet kívánok nektek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen!

      Azért volt némi öröm, talán ezért a ragyogás, és nem is vagyok hazudós, de nem ám, majd meglátod! :)

      Törlés
  11. Gratulálok, és nagyon szép volt a hajad!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, nekem is a hajdísz volt a kedvenc részem! :)

      Törlés
  12. Sok boldogságot nektek!:-) Csatlakoznék a többiekhez, szép vagy. Hochzeit2-höz is minden jóságot! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :) Nagyjából megvolt minden jóság! Még összeeszkábálok róla egy bejegyzést. :)

      Törlés
  13. De jó, gratulálok nektek! Nagyon-nagyon szép az, ami látszik belőled a képen. Én is csatlakozom azokhoz, akik kérnek további képeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :) Igen, ott van a hangsúly, h az a szép, ami látszik belőlem. :D

      Szívesen osztanék meg, de nem igazán jöttem még rá, hogy lehet ez titkosban megoldani. Jelszóval levédve csak a bejegyzés vagy hasonlóra gondoltam.

      Törlés
  14. Most már hagytunk kicsit szusszanni a második esküvő után is, úgyhogy kérjük az újabb beszámolót! :D

    VálaszTörlés
  15. Válaszok
    1. Köszönjük, és köszönöm! :) Amúgy nem is, csak jól fényképeztem! :D

      Törlés
  16. Teljes szivbol gratulalok Neked, Nektek! Annyira jo volt olvasni, h minden ugy alakult, ahogyan akartad. Bizony, nagy orom ez meg igy teljesen ismeretlenul is. Kivanok nektek boldog, bekesseges, oromteli kozos eletet. Igen szep a szemed, es minden bizonnyal tetotol talpig gyonyoru voltal es vagy. Semmi se tud ugy megszepiteni egy not, mint a szerelem es az igazi orom. Ha epp nagyon szeretve vagyok, magamon is meg szoktam lepodni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a kommentet valamiért csak most látom, és csak most köszönöm meg nagyon szépen a kedves szavakat! :)

      Törlés
    2. Ezt a kommentet valamiért csak most látom, és csak most köszönöm meg nagyon szépen a kedves szavakat! :)

      Törlés