2016. május 5., csütörtök

Volt nagyon sok rohangálás otthon mielőtt haza(!) jöttem, és nem meglepő módon annyira lemerült az elem, hogy egy nappal később már le is betegedtem. Azt hittem már sose múlik el a torokfájásom, napokig nem tudtam nyelni, csak nagy fájdalmak árán, a lázam is felszökött jó magasra, tegnap egy kicsit jobb volt, de ma megint olyan vacakul keltem. Én így üdvözlöm a tavaszt.

M úgy járt mint egy lassított felvétel, megint beállt a térde, szó szerint, mert nem hajlott egyáltalán. A stadionban találkoztunk először, és nem hittem a szememnek, én értem oda előbb. Volt már egyszer ilyen, akkor a hosszú autóutakra, és vezetésre fogtuk, de most nem volt ilyen. Úgy tűnik nyáron együtt megyünk dokihoz. Hangolódunk az esküvőre.

Széthordtam az össze meghívót, csináltattam próbahajat, próbasminket, próbakörmöt. Ez utóbbi gyönyörű lett, zselés, kicsit pótolt, de a saját körmöm nagyon gyorsan nő, és úgy néz ki az első esküvőre a diszkrét kis díszítés a gyűrűsujjam alján  már a közepéig szalad. Le lehet ezt a lakkot mosni? Vagy lejön zseléstől mindenestől? Reszeltem már, de kinek van annyi ideje, szerintem még gyorsabban is nő, mint ahogy én reszelni tudom. :D

Volt egy cipőkrízis is: rájöttem, hogy a szépséges, a ruhával most már biztosan teljesen megegyező színű menyasszony cipellőm nagy. :O Egyik családtagom szerezte nekem, ezért egy próba után rámondtam az áment, most meg jöttem zselével harisnyával, és ah, belecsúszott. De megoldódott, mert még volt kisebb is, most már semmi se állhat az utunkba a cipővel. Kivéve ha egy óra elteltével már sírva járok benne. Az a tervem, hogy keresek bele egész zselét, vagyis zselés talpbetétet, hátha ez beválik. Ötlet esetleg?


5 megjegyzés:

  1. Zseles talpbetet jo, vegyel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövő héten tervben van egy túra. Még összeírom, mi kell, és nekiesek a vásárlásnak. :O

      Törlés
  2. Zseles talpbetet jo, vegyel!!!

    VálaszTörlés
  3. a zselés lakkot sztem csak a körmös tudja leszedni, de ő tölteni is tudja, úgyhogy ha téged nem zavar, hogy le van nőve, akkor hagyd, majd feltölti az esküvőre újra, szépre. mondjuk ha díszítés van rajta, ami lenő, akkor lehet le kell szedni, de majd megoldja.

    zselés talpbetét sztem is must have!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondod csak ő? Az nem jó hír.. A kis falumban csinálta egy lányka, nagyon szép lett, többen dicsérték, olyanok is, akik szoktak ilyet, én csak a kis tapasztalatlanságomban örvendeztem; ezzel viszont az a probléma, h az első esküvő előtt nem tudja megcsinálni nekem (tudod két különböző ország, és sminkes, fodrász, körmös, mind otthoniak), addigra meg már jó csúnya lesz.. :/

      Nagyon reklámozzák most ezt a talpbetétet, és legutoljára a repülőjegyeknél hallgattam a reklámra, és bejött. :D

      Törlés