2016. szeptember 8., csütörtök

Úgy néz ki a hét minden napján elkezdek egy bejegyzést, majd szépen nem fejezem be, és piszkozatban pihen. Most dolgozhatom át őket, hogy még ma is legyen értelme. Ez sokat elmond rólam: amit leírtam tegnap, ma már nem érzem úgy. 

Tegnap vacsi után volt egy nagyon furcsa rosszullétem. Liftezett bennem fel-alá minden, nem tudta, hol távozzon, nagyon fájt a gyomrom, görcsszerűen, ezért lefeküdtem, és be is aludtam megszakításokkal 1,5-2 órára, még annyira volt erőm, hogy elmagyarázzam M-nek, hogyan süsse meg a bekészített kenyeret, és k.o. Még csak fél 11 volt, mikor végleg felriadtam, nem is tudtam újra elaludni vagy fél 3-ig, de 8-kor már fenn voltam megint. Azóta itt kómázok, és fájok. Úgy mindenhol: hasam, gyomrom, fejem, derekam stb. A saját magam 90 éves nagymamája vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése