2017. április 13., csütörtök

A cserbenhagyó elektronikai eszközökről:

Nem vagyok egy nagy technikai mágus, értem én, hogy minden fejlődik és szinte mindent tudnak az elektronikai eszközök, de ez engem nagyjából hidegen hagy. Megszeretem a cuccaimat, nem szeretem, ha elromlanak, ha újat kell venni, cserélni kell stb. stb. Működjön szépen, csinálja ahogy mindig szokta, és én elégedett vagyok. 

Ehhez képest a kis okoska telefonom, amit 4 éve az első karácsonyunkra M-től kaptam, kezd rosszul viselkedni. Mondjuk azt már nyáron elkezdte, kicseréltük az aksiját, kicsit jobb lett. Ez persze azt jelenti, hogy minden este töltenem kell, szerintem másoknál is így van. Egy ideje nem nyit meg oldalakat, én sokszor olvasok wikipedia cikkeket, és az imdb-n is gyakran előfordulok, előbbit megnyitja de egy idő után bezárja, az utóbbiban meg nem tudok kattintani, nem enged tovább. :( Lassú is, meg a maiakhoz képest egészen parányi kijelzője van. 

Persze addig fogom húzni míg egyszer csak elalszik magától, lehet még egy évig is kitartunk így együtt. A magyar számomnak van egy olcsó, okos bőrbe bújt satuhülye telefonom, ami legalább megnyitja a wikit, mondjuk párszor bezárja közben, de hagyja újra megnyitni és elolvasni az is valami. :)

Aki kitalálta az ebookot azt innen csókoltatom, mármint komolyan. Sajnos nem vehetek meg minden könyvet, de nagyon jól kiegészítik egymást a megvett és letöltött könyveim. ;) M egy projektje után kapott egy nem túl nagy, nem túl márkás tabletet, amire rászabadultam olyan két évvel ezelőtt, és egy nagy halom könyvet olvastam el rajta. Azt vettem észre, sokkal gyorsabban haladok így, persze egy-egy átolvasott éjszaka után majd kifolytak a szemeim, de azért nem csináltam ilyet rendszeresen. Az aksija is jól bírta, imádtam. Ehhez képest november vége felé gondolt egyet, és kikapcsolt 80%-osan. Majd újra, és újra. Minden átmenet nélkül. :( Most ott tartunk, hogy alig tudom levenni áramról, az úgy meg kevésbé mobil, és kényelmetlen olvasni. Egyre közeledik az álmom, egy igazi ebook-olvasó, bár M szerint ennek teljesen tönkre kell mennie, majd akkor. Mondjuk úgy, hogy az olvasásom öröme a felére redukálódott, sokszor párhuzamosan olvasok egy igazi könyvet, és egy ebookot, mikor merre járok, de az utóbbi időben túlsúlyban vannak a papíralapúak.

Azt nem is meséltem, hogy a nagy tévénk hangja is tönkrement (egyik nap bekapcsoltuk, és brutál hangosan üvöltött, lehalkítani meg nem lehetett), de azt M megoldotta, rászerelt egy minihangfalat, most újraéljünk a gyerekkorunkat, mert fel kell ugrálnunk hangosítani/halkítani. 

Nem akarom elkiabálni, de a két kedvencem: a hűtő és a mosógép egyelőre működnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése