2017. április 13., csütörtök

Anyósom, akinek naponta van ideje otromba rasszista(!!!) viccet posztolni a családi csoportba, de a kisebb lányával írat nekem, mert neki szüksége van M születési anyakönyvi-kivonatára. Természetesen még mindig meg vannak sértve, igazuk is van nem? Végül is csak három hete történt a nagy NEM kimondása. :/

Az kicsit elgondolkodtatott mire kell neki, mert nálunk nem sok minden jut eszembe, amihez valakinek szüksége van szül. anyakönyvre, a sajátjára se, nem hogy a 34 éves felnőtt gyerekéére. A legszélsőségesebb gondolatom az volt, talán végrendeletet írnak, hogy kizárják M-et.  

Ez talán túlzás, de sajnos bármit el tudok már képzelni. Viszont az egésztől nagyon szomorú is vagyok, én soha nem vettem komolyan ezeket a történeteket, hogy ennyire problémás lehet a kapcsolat a házastárs szüleivel. Ezt nagyon nem így képzeltem. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése