2017. április 10., hétfő

Egy hét alatt két korábbi barát/ismerősnél is felfedeztem, hogy válik. De legalábbis szakításban van a házastársával, azt minek lehetne nevezni Elég árulkodóak a kötőjeles duplanevek, ha egyszer csak minden visszaáll a régibe. Az egyik párnál a lányt ismerem, ő velem egykorú, a másiknál a fiút, ő két évvel idősebb; talán 4 éve voltak házasok mindketten. Ez engem annyira elszomorít, azóta mindig nyomom a lájkokat (különben alig szoktam) a fiú egyébként is tök jó fényképeire, nem mintha segítene rajta gondolom. 

Ezek szerint jó, hogy későn(?) házasodtam, mert már válnék?

2 megjegyzés:

  1. Nemnagyon van garancia sajnos. Vagy a fene tudja. Egy reszrol szomoru, masik reszrol meg jogos h emberek ne maradjanak egyutt hha mar nem szeretik egymast. A hazugsagnal barmi jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze azzal teljesen egyetértek, hogy nem szabad együtt maradni, ha már nem megy, inkább az szomorít el, hogy nekik már elmúlt az ami nekem még azt hiszem megvan, és mi van ha az enyém is ugyanúgy elmúlik. Másrészt meg sajnálom őket, meg együttérzek velük, én darabokra lennék törve. A fiúnak meg különösen nagy szíve volt még mikor rendszeresen összejártunk, nem hinném, hogy ez azóta sokat változott volna, így különösen elszomorít.

      Törlés