2013. június 11., kedd

A vadonatúj...

... szemüvegem szépen el lett b*va. Roppant boldog vagyok. Múlt héten kedd és péntek között meglátogattam a barátaimat tőlem 110-120 kilométerre, és addig készült a szemüvegem. Csöppet szükséges volt már, miután az előző 5 éves és 5 hónapos volt, szóval csöppet aktuális.

De a lényeg, h vissza kell vinnem, mert nem jó, a szememet inkább zavarja, mint használ neki. Egy szemüveget észre se kellene hogy vegyek magamon, nemhogy a szemem remegjen tőle, vagy mi.. Kifejezetten irritálja őket. Azt hittem majd meg kell szokniuk, mert erősebb, és új stb.

Nem kéne szédüljek, ha rajtam van, ugye?

De most menjek még egyszer vissza, költsek el 4 ezer forintot a jegyre(külön köszönet a pótjegyért!!!), hogy utána majd vagy jó lesz, vagy nem?

Amikor az optikában feltettem, nem tűnt fel. Míg kimasíroztam a vonathoz észrevettem, hogy szédelgek, de arra fogtam, amit már fent is írtam, vagy hogy keveset ettem, és azért...

Most már biztos vagyok benne, hogy egyszerűen szarul csinálták meg. 

Amit most gondolok, és mondanék: ***... ***... *** 

3 megjegyzés:

  1. Valami nem jó vele, lehet túl erős lett, nem jó a cilinder stb. és zavarja az agyadat ezért van, hogy szédelegsz tőle.

    VálaszTörlés
  2. Én rövidlátó vagyok kb két éves korom óta hordanom kell(ene) szemüveget és mindig ha felraktam az újat szedultem. Próbáld meg csak úgy otthon olvasásra meg ilyenek ha úgy is szar vidd vissza. Akkor tuti baj van vele. Amúgy már cirka két éve nem is hordom és így is jól látok a magas dioptriam ellenére. :D

    VálaszTörlés
  3. Az az érdekes, hogy nem mindig szédülök. Ma délután teljesen kiakasztott ezzel..

    Én távolra nem látok, olvasáshoz nem kell feltétlenül, de általában használom, tévézésnél, feliratolvasásnál kell(ene), és a sorozatnézést is befejeztem vele szombat este, mert felhúztam magam..

    Nagyon gyanús, hogy nincs rendben vele minden. Még várok, de hogy mire, azt magam sem tudom.

    De köszi a tanácsokat! :)

    VálaszTörlés