2013. június 24., hétfő

Ma bekísértem a kórházba..

... az Anyukámat, és ott is hagytam. Fájdalmas érzés volt. :(

Holnap délelőtt műtik meg. A szobája tele volt a friss műtéttől agonizálókkal. Bevittem a holmiját, és erősen koncentráltam az ágyának fehérségére, nem néztem se jobbra, se balra. Elég lesz holnap újra látni, mert Apu úgy döntött én megyek holnap. Ja, oké...

A kórház épülete egyszerűen siralmas, akár a vágóhíd. A vécé ajtókat még csak be sem lehet csukni..

Mai érdekességek:

- Reggel, mikor beértünk a városba a busszal, a sofőr a megérkezés után hangosan további szép napot kívánt mindenkinek. Na ilyet sem hallottam még soha.

- 2000-ért vettem 7 db (!!!) topot, secondhand természetesen

- Véletlenül találkoztam az egyik barátnőmmel, akivel egy faluban lakunk, és otthon sosincs időm összefutni vele, legalábbis az utolsó pár hétben nem sikerült. Kisbabája lesz, ezen a hétvégén félidős, és már teljesen látszik. Kisfiú, és már alig várom. :)

- Egy a főtéren kintülős-evős-ivós hely asztalai mellett haladtam el éppen, amikor ez a cseppet sem halk mondat hagyta el egy "hölgy" száját: 
"Idejött, megbaszott, és visszahúzott Pécsre!" Kibuggyant belőlem a röhögés, és nem bírtam ki, hogy ne nézzek vissza. :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése