2013. június 11., kedd

Nagyon úgy tűnik, hogy akkor...

... én ebbe most aztán tényleg, de tényleg belevágtam.

Elméleti oktatás itthonról, nem kell elmászkálnom a városig, állandóan a buszokat lesni, hogy akkor most melyiket érem el hazafelé, nem kell egy teremben ülnöm tőlem akár 14 évvel fiatalabbakkal, akik nagy része úgy nézne rám, mint egy őskövületre. A "néni" így nyugton ül a macskájával otthon a fenekén, és a laptop előtt szépen megoldja egyedül.

Olyan bátortalanul örülök éppen annak, hogy túljutottam az első modul vizsgáján, és mehetek tovább, de érzem, hogy a program nem viccből ajánlott legalább egy félórás pihenőt a következő előtt, mert iszonyatosan koncentráltam. De megvan!

Én vagyok az, aki tényleg semmit sem tud a vezetésről, meg általában az autókról...

Minden pénzbefizetés online megy, a programon keresztül, és ez baromira tetszik, mert utálok szerencsétlenkedni a készpénzzel. Az oktató is nagyon szimpatikus, most még. Úgy indította  beszélgetést, hogy itt senki nem fog lefizetni senkit semmilyen irányba, mert ő ilyesmiben nem vesz részt. Ennek is nagyon örültem, mert egy ilyen kis kacsingatós "meg tudjuk ezt azért valahogy oldani" mondattól kiszaladnék a világból, vagy ahogy magamat ismerem még csak fel se fognám, hogy de, de az lesz az, amire gondol, tudod a kis boríték, meg a tartalma..

Elméleti vizsga előtt még el kell mennem orvosi alkalmasságira is. Na ez vajon mennyibe kerül most éppen?

Változatlanul nem tudom elképzelni magam a kormánykerék mögött, ahogy épp vezetek... még nem!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése