2013. június 1., szombat

Egy kicsit bővebben...

... most az van:

1. Itthon vagyok: szerda reggel 7 órakor léptem ki a lakásajtón, 8.14-kor indult az első vonat, 14,5 óra egyszer, második vonattal 2 óra, majd még 1 óra autóút és tádááám hajnali 2 órakor már otthon is vagyok, és ágy, és család, és macska

2. Szomorú vagyok, mert nem tudjuk, mikor találkozunk legközelebb. (Anyukám műtétre vár, és úgy érzem, nem szabad addig újra visszamennem, míg meg nem műtik. Ugyanitt nem tudni 1 vagy 2 műtét..)

3. Már aludtam háromszor itthon az utazás óta, de még mindig olyan, mintha kómából ébrednék. Teljesen kész vagyok agyilag. 

4. Kedden vizsgám van (ehhez nem is fűznék semmit..)

5. Hétfőn fel kell mennem Pestre Anyuval orvoshoz

6. Úgy érzem hajat mosni sincs erőm.. lásd 3.pont, meg egy kicsit a 2-es is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése