2013. június 7., péntek

Az az őrült ötletünk..-

... támadt már vagy egy hónapja, hogy akkor nekem meg kell szerezni a jogosítványt. 

Na most ott tartok, hogy miután mindent és mindenkit szépen lenyomoztam, hol, mi, mennyi, ki a legjobb kérdéskörben, "zaklatok" egy oktatót email-ben, aki válaszolt is, de azt mondta hívjam fel, vagy találkozzunk, és megbeszéljük részletesen. 

Tegnap hívtam, nem vette fel, este írtam neki még egy emailt, nem válaszolt. Most akkor mi van? Irodájuk ugyan van, de a honlapon is azt írják, előbb vegyük fel a kapcsolatot, mielőtt már egyből beiratkozni akarnánk.. hát én felvettem.. volna...

Legyőztem minden félelmemet ezzel kapcsolatban, erre nem veszi fel a telefont. 

Azt írtam az én még mindig névtelen másik felemnek, hogy ez biztosan egy jel, h nem való nekem ez az egész, és ne vezessek emberek közt, mert úgyse menne stb. stb. stb.

Szerinte ez csak azt jelenti, hogy fel kell hívnom még egyszer. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése